Bilferie England
Fra : Kim Mathiasen

Dato : 28-12-01 08:29

For et par år siden læste jeg en artikel om bilferie / Herregårds ferie i
Sydengland. Det var i lejede biler som var kopier af klassiske engelske
sportsvogne hvor der var arrangeret overnatninger på slotshoteller og lign.
Er der nogle der har nærmere informationer.
Kim Mathiasen

Fra : Aksel

Dato : 28-12-01 22:44

Jeg kender ikke adressen jeg så en omtale i Diners Club magasinet for nogle
år siden

Hilsen Aksel

Fra : Bjørn

Dato : 28-12-01 23:13

Ellers mail til bilmagasinet, de havde engang en artikel om det emne. Det er
ca 1 1/2 år siden, jeg har den dessværre ikke selv idet jeg kom til at smide
alle mine gamle bilmagasinet ud i en "oprydnings-brandert"

Bjørn

Fra : Michael

Dato : 29-12-01 14:29

Hej Kim !

Selv om det ikke er svar på dine spørgsmål, så skal du vide vi har en side
om en tur til England og Wales.

Vi var også uden at kigge på klassiske biler, måske ikke af
sportsvognstypen, - og dog - vi opnår at komme ud og køre i en ægte
Bugatti.

Kig ind: http://home9.inet.tele.dk/michulla/page9.html

Mange hilsener fra

Ulla og Michael