Hvilken sang?
Fra : Duggi

Dato : 28-12-01 00:37

Jeg leder efter en sang, som det sidste stykke tid er blevet spillet en del
gange på P3. Men værterne på P3 har det til tider med ikke at nævne hvilket
musik de spiller; og man kan ønske sig meget af P3's playlister.

Men til nummeret. Det er ret pop'et, dog (eller derfor) jeg kan desværre
ikke få det ud af hovedet. En kvindelig vokal synger noget ligende: "I'am
going to run (fast?) and if I catch you ...". Muligvis hedder bandet et
eller andet med "Co..." eller "Ko..."; i hvert fald består bandnavnet af ét
ord.

Ikke så mange ledetråde, men forhåbenligt kan en venlig sjæl hjælpe.

Duggi :)

Fra : Brian Haagh

Dato : 28-12-01 11:35

Hej Duggi,

Du søger nok efter : http://www.kosheen.com/

Nummeret hedder "Catch"

Godt Nytår !!!

--
MVH

Brian Haagh
haagh@phonoteket.dk
www.phonoteket.dk

"We learned more from a 3 minute record than we ever learned in school."
- Bruce Springsteen

Fra : Duggi

Dato : 28-12-01 21:36

Tak Brian. Det var lige det nummer jeg søgte.

Bedste hilsner fra Duggi :)

<Snip>

Fra : Brian Haagh

Dato : 29-12-01 12:17