Manic Street Preachers
Fra : Karsten Jensen

Dato : 27-12-01 23:50

Hvad er dit bud på de 20 største MSP hits eller bedste numre?

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Kære Lone

Dato : 28-12-01 00:14

Karsten Jensen <k-j@post6.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:kb9n2u41pkgnl8lptcn4qrtob1lhr3d2d9@4ax.com...
> Hvad er dit bud på de 20 største MSP hits eller bedste numre?
>
> Jeeeeeeeeeeez!Så kan man ikke kede sig mere!
Skal vi ikke hellere se hvem,der kan lade være med at forholde sig
til det spørgsmål i længst tid?

Fra : Robert Eriksen

Dato : 28-12-01 00:32

Date: Fri, 28 Dec 2001 00:14:18 +0100
From: "Kære Lone" <borger.louis@mail.tele.dk>

Date: Fri, 28 Dec 2001 00:24:16 +0100
From: "John K" <sydfynsfm_sletdette@hotmail.com>

Det ser ud til du tabte din egen konkurrence med 10 minutter

/Robert

Fra : John K

Dato : 28-12-01 00:24

> Hvad er dit bud på de 20 største MSP hits eller bedste numre?

"If you tolerate this your children will be next" fra '98 er efter min menig
deres bedste nummer.

Deres "Theme from M*A*S*H" er også fed men slår dog ikke ovennævnte.

Mvh

John K

Fra : Karsten Jensen

Dato : 29-12-01 23:15

On Fri, 28 Dec 2001 00:24:16 +0100, "John K"
<sydfynsfm_sletdette@hotmail.com> wrote:

>"If you tolerate this your children will be next" fra '98 er efter min menig
>deres bedste nummer.
>Deres "Theme from M*A*S*H" er også fed men slår dog ikke ovennævnte.

Begge er meget gode, men min favorit er nu nok Ocean Spray - når man
så ved hvad den handler om kan teksten stadig give mig gåsehud.

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : John K

Dato : 31-12-01 15:02

> Begge er meget gode, men min favorit er nu nok Ocean Spray - når man
> så ved hvad den handler om kan teksten stadig give mig gåsehud.

Sådan har jeg det med "If you tolerate this your children will be next"

"Ocean Spray" siger mig ikke lige noget af navn, men derfor kan jeg godt
have hørt den alligevel.

Godt nytår herfra....

John K

Fra : Karsten Jensen

Dato : 31-12-01 17:15

On Mon, 31 Dec 2001 15:01:51 +0100, "John K"
<sydfynsfm_sletdette@hotmail.com> wrote:

>Sådan har jeg det med "If you tolerate this your children will be next"

Må vist lige have lyttet efter teksten igen....

>"Ocean Spray" siger mig ikke lige noget af navn, men derfor kan jeg godt
>have hørt den alligevel.

Den har du HELT sikkert haft i A-rotation, ellers har du været
ualmindelig sløv i forsommeren )

>Godt nytår herfra....

Også herfra...

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : zcully

Dato : 28-12-01 02:07

De bedste Manic numre efter min mening er:

1. Motorcycle emptiness
2. Suicide is painless
3. Found that soul (mystisk nok??)

/Zcully

Fra : Christian Muus

Dato : 28-12-01 17:20

"zcully" <zcully@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> De bedste Manic numre efter min mening er:
>
> 1. Motorcycle emptiness
> 2. Suicide is painless
> 3. Found that soul (mystisk nok??)

"Suicide is painless" er ikke et Manics-nummer. Det har bare indspillet en
version af den. Men det var du måske klar over?

Christan

Fra : zcully

Dato : 29-12-01 13:32

Øh nej egentlig ikk??
Derfor kan den vel godt være fed??

Hvem har lavet den? Jeg ved godt det er "themefrom MASH"

/Zcully

Fra : Christian Muus

Dato : 29-12-01 14:43

> Øh nej egentlig ikk??
> Derfor kan den vel godt være fed??
>
> Hvem har lavet den? Jeg ved godt det er "themefrom MASH"

Jo, den kan da godt være fed. Jeg sagde det bare, da jeg ikke vidste om du
vidste det i forvejen.

Mike Altman & Johnny Mandell har lavet den

Christian

Fra : Guess

Dato : 30-12-01 21:47

Love Sweet Exile