Pavarotti & Friends
Fra : Jakob Jensen

Dato : 24-12-00 01:07

Jeg sidder netop og ser ovennævnte program på TV2, og omkring 00:35 går en
ung italiensk sangerinde på sammen med Pavarotti og synger en Jazz/Swing
ting. Jeg fik desværre ikke skrevet ned hvad hun hed, så hvis der er nogen
der ved hvem hun er og om man kan finde hende i danske pladebutikker, vil
jeg blive maget glad hvis de vil maile mig.

Mvh og God Jul

Jakob

Fra : Uffe Holst

Dato : 24-12-00 01:27

In an article of 23 Dec 2000 Jakob Jensen wrote:

> [...]
> der ved hvem hun er og om man kan finde hende i danske pladebutikker, vil
> jeg blive maget glad hvis de vil maile mig.

Tjah, en hurtig tur på Internettet gav da følgende:

http://www.lucianopavarotti.it/

hvorfra du i hvert fald kan finde en liste over deltagende kunstnere.

--
Uffe Holst

Fra : Hanne V.

Dato : 26-12-00 13:40

Jakob Jensen <jb-jensen@mail.dk> skrev i en
> [...]
vil
> jeg blive maget glad hvis de vil maile mig.

Jeg så desværre ikke selv koncerten, men jeg har hørt at Sade optrådte.
Kan det være hende? Italiener er hun jo ikke Hun synger i hvert fald
som en drøm.
Hanne