Hvordan skiftes Grafikkort rigtig ??
Fra : kim014

Dato : 27-12-01 23:25

Min gamle grafikkort Matrox milenium G200 skal udskiftes på en Abit Be6-II
bundkort jeg kører med Win ME og Win XP hvordan gør jeg det? sker der noget
ved at man slukker PC skifter kortene og starter op igen?? og passer driver
til . Mvh. Kim

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-12-01 23:28

"kim014" <kim014@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
noget
> ved at man slukker PC skifter kortene og starter op igen?? og passer

Jeg ville nok gør det i denne rækkefølge:

1. Start ME op...

- Fjern grafikortet fra enhedshåndteringen...

2. restart i XP

- Fjern grafikkort fra enhedshåndtering...

3. Sluk computeren, tag strømtikket ud...

- Rør ved kabinettet, imens du tager grafikkortet ud...
- Sæt det nye I
Sæt det så til igen, og start dine styresystemer...