Andelsejendomsinvestering via Thriving Int~
Fra : Kirsten Kofod og Mor~

Dato : 27-12-01 22:40

Hvis der er nogen, som har kendskab til ovennævnte selskab? - vil vi gerne
have besked - både positivt og negativt modtages.
Vi får en konsulent på besøg imorgen og det vil være godt med lidt c.v.
kendskab om firmaet inden besøget.

Fra : Erik G Christensen

Dato : 28-12-01 21:11

Kirsten Kofod og Morten Bertelsen wrote:

> Hvis der er nogen, som har kendskab til ovennævnte selskab? - vil vi gerne
> have besked - både positivt og negativt modtages.

Blot en generel erfaring, - lad være,

de eneste projekter jeg har set, der giver reelt overskud er udviklet
og forbeholdt ejeren, og ham - dem alene,

så overvej, hvorfor det er så attraktivt for sælger ?

--
Regards Erik G Christensen
Adviser for danish farmers, economy