Nogen der kender LimeWire
Fra : tom dissing

Dato : 27-12-01 21:35

Jeg er lige stødt på softwaren LimeWire.. Og det ser ud til enten at være
noget nyt MacJava.. Men det kunne også være efterfølgeren ti
Not-so-Hotline.. Der efterhånden er blevet ret overbefolket
Tom

Fra : Jesper

Dato : 27-12-01 22:27

in article B851446C.EBBF%tom@mir.dk, tom dissing at tom@mir.dk wrote on
27/12/01 21:34:

> [...]
> noget nyt MacJava.. Men det kunne også være efterfølgeren ti
> Not-so-Hotline.. Der efterhånden er blevet ret overbefolket

Ja da, jeg er medforfatter til et indlæg på Mediamac om LimeWire 2, det er
en Gnutella Network klient ligesom Phex og Mactella samt Kun-download
klienter som MP3 Rage.

Hvis du har MacOS X kan LimeWire 2 varmt anbefales! Jeg har ikke prøvet LW2
I MacOS 9, men MRJ er noget hø!

Jesper

Fra : Per Madsen

Dato : 28-12-01 00:08

Jesper <pinebox@myrealbox.com> wrote:

> Hvis du har MacOS X kan LimeWire 2 varmt anbefales! Jeg har ikke prøvet LW2
> I MacOS 9, men MRJ er noget hø!
>
> Jesper

Til MacOS X er det sikkert ok, men i MacOS 9 er det nærmest ubrugeligt.
Se tidligere tråd!
Hvis man skal finde musik, så brug Audiogalaxy.com, og hent MacSatelite
på versiontracker.com

Per

Fra : David Blangstrup

Dato : 28-12-01 01:00

On 28.12.2001 0:07, in article
1f53mtw.pjgrlexyx69cN%dsl52828@vip.cybercity.dk, "Per Madsen"
<dsl52828@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
> Se tidligere tråd!
> Hvis man skal finde musik, så brug Audiogalaxy.com, og hent MacSatelite

SputniX er ret god til AudioGalaxy.com.
- David
--
http://david.blangstrup.dk

Fra : Simon T

Dato : 28-12-01 01:49

David Blangstrup <david@blangstrup.dk> wrote:

> On 28.12.2001 0:07, in article
> 1f53mtw.pjgrlexyx69cN%dsl52828@vip.cybercity.dk, "Per Madsen"

> SputniX er ret god til AudioGalaxy.com.
> - David

Men som skrevet er det til OS9, og så er det vist kun MacSatellite der
er tilgængeligt... Men når det er sagt har jeg også kun hørt godt om
Sputnix.

Med venlig hilsen

Simon T

Fra : thomas schreiber

Dato : 27-12-01 22:28

Jeps. Det er ligesom kazaa (www.kazaa.com) bare til Mac - også.
Det kører faktisk ret godt, og det har ret mange brugere, men kazaa er vist
stadig "kongen". Endnu en program som kun findes til pc.

Snakkes Tom

/Thomas

Fra : esther

Dato : 28-12-01 11:26

In article <B851446C.EBBF%tom@mir.dk>, tom dissing <tom@mir.dk> wrote:

> [...]
> noget nyt MacJava.. Men det kunne også være efterfølgeren ti
> Not-so-Hotline.. Der efterhånden er blevet ret overbefolket

limewire sucks i os9. til gengæld er mactella konge. her kan du søge på
*alle* filer eller du kan begrænse søgningen til "mp3". En fordel, hvis
du vil undgå de tilsyneladende helt enorme mængder af kødbilleder og
-film folk åbenbart gemmer på deres computere
du kan hente den seneste klient 1.3.5. her
http://www.cxc.com

hilsen esther

Fra : Jesper

Dato : 28-12-01 13:32

in article 281220011126248908%selig@mail.tele.dk, esther at
selig@mail.tele.dk wrote on 28/12/01 11:26:

> [...]
> -film folk åbenbart gemmer på deres computere
> du kan hente den seneste klient 1.3.5. her

"Kødbilleder"? Der er nok mange slagtere på Gnutella Network ))

Jesper

Fra : Toke Riis Ebbesen

Dato : 28-12-01 13:43

Version 2 af Limewire er langsom, bug-plaget og reklamefinancieret version
af Limewire.

Men fortvivl ej:
Jeg kan anbefale at anvende version 1.7c der kører relativt hurtigt og
stabilt på MacOS 9. Den kan hentes på denne adresse:

http://www3.limewire.com/download/1.7c/mac/

Toke