PowerPoint
Fra : Is

Dato : 27-12-01 19:01

Jeg roder lidt animationer !

Kan man bestemme tiden (hastigheden) af selve animationen ?? (ikke pause
tid)

--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : Mads Leth

Dato : 28-12-01 08:47

I PP2002 kan man vist bestemme animationshastigheden. Hvilken version har
du?

ML

Fra : Is

Dato : 28-12-01 15:43

> I PP2002 kan man vist bestemme animationshastigheden. Hvilken version har
> du?

PowerPoint 2000 (9.0.2716)

--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : pre

Dato : 29-12-01 19:43

Hvis du ikke kan bruge de indbyggede effekter så er der kun dialogboksen
"Slide Show / Custom Animation", den første fane, at se på.

pre

Fra : Is

Dato : 29-12-01 20:32

> Hvis du ikke kan bruge de indbyggede effekter så er der kun dialogboksen
> "Slide Show / Custom Animation", den første fane, at se på.
> mvh
> pre
----
Jeg kan godt bruge dem ! jeg var blot intereseret i ændre hastighedern på
nogle af dem!

f eks zoom gøre den langsommere / længere

"Slide Show / Custom Animation" Hvor finder jeg den ??

Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : pre

Dato : 30-12-01 15:40

Se MenuLinien, lige til venstre for "Windows" (Vinduer?)

pre

Fra : pre

Dato : 01-01-02 20:47

Supplerende:
KB-artiklen Q222768 (PPT2000: Random Animation) indeholder en stor makro med
en mængde "Effekter". Den var nok værd at hente, den er gratis og lige til
at installere.
http://search.support.microsoft.com/kb/c.asp?ID=KB;EN=US;Q222768

pre

Fra : Is

Dato : 03-01-02 19:22

> [...]
med
> en mængde "Effekter". Den var nok værd at hente, den er gratis og lige

---

Den har jeg kigget lidt på ! Men hvordan skal jeg bruge det / få det til
at virke ???

--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : pre

Dato : 04-01-02 14:43

? Ikke forstået. Den er lige til at installere og bruge.
pre

Fra : Lars Klintholm

Dato : 30-12-01 17:17

Is skrev i dk.edb.programpakker.ms-office:

> "Slide Show / Custom Animation" Hvor finder jeg den ??

Jeg tror ikke du kan finde den i PP2000. Den er ny i PP2002.
Lars