Innovision Tornado GeForce2 Ti
Fra : Klitgaard

Dato : 27-12-01 18:52

Hej NG.
Er subj. godt til spil, nogen erfaring, anbefaling, ulemper?
Er det bare et rygte eller passer det at ASUS levere de bedste Geforce2
spille-grafikkortkort?

Hvad er bedst subj. el ASuS MX400 64 mb?

Jeg leder efter et kort der et godt til nyere spil, skal koste under 2000
kr. FIFA 2002,
Harry Potter, Max Payne, osv. alle slags spiltyper.

Jeg gider bare ikke, hvis det alligevel hakker eller går langsomt, hvis I
ved hvad
jeg mener. Det skal nogenlunde flyende og hurtigt.

mit system er: athlon 500 mhz, 320 pc100, 12 gb hdd. bundkort ved jeg ikke.
andre forslag til et godt grafikkort el. anden opgradering?
På forhånd tak.

Klitgaard

Fra : Jonas Agertoft

Dato : 31-12-01 12:42

Tjaa jeg har lige købt et Daytona Geforce2 64mb DDR Ti til 1049 kroner.Det
kører perfekt og flydende i alle spil.

Jeg tror ikke, at der er den store forskel på de forskellige mærker - så
længe det er grafikkort med samme chipset. Så hvis jeg var dig, ville jeg
unlade at betale tusinde af kroner ekstra - bare for at få en mærkevarer. I
det store hele er der ikke den store forskel...

/Jonas

Fra : Styb

Dato : 02-01-02 19:44

> [...]
> spille-grafikkortkort?
>
> Hvad er bedst subj. el ASuS MX400 64 mb?

Subject er meget bedre end MX400. Jeg har selv et Innovision Tornado
GeForce2 Pro, kører upåklageligt.