Hjælp!!! Proofing tools
Fra : Terkel Brix

Dato : 27-12-01 15:14

Hey

R der nogen som ved hvor jeg kan downloade MS Proofing Tools???? Helst den
nyeste ver.
På for hånd tak
Terkel

Fra : Vagn K. Poulsen

Dato : 27-12-01 20:00

On Thu, 27 Dec 2001 15:13:30 +0100, "Terkel Brix" <terkel.brix@pt.lu>
wrote:

>R der nogen som ved hvor jeg kan downloade MS Proofing Tools???? Helst den
>nyeste ver.

så vidt jeg ved er MS Proofing Tools et software-produkt, der sælges
på CD-ROM og koster en hel del,- jeg kan i dette øjeblik ikke finde
min kvittering - mener prisen er ca 800-900 kr, som må siges at være
godt givet ud, hvis man vel at mærke har et reelt behov for en række
fremmedsprogs-faciliteter : grammatik / stavekontrol o.s.v.
Bruger den selv i forbindelse med Office2000.

Den sælges med licens og registreringskode i velassorterede software
forretninger.

Kan nogen iøvrigt oplyse om Office2000 (og de nævnte Proofing Tools
kan køre på WindowsXP (har p.t. WindowsMe) ?

hilsen,
Vagn

Fra : Finn

Dato : 27-12-01 21:02

Hej Vagn

> Kan nogen iøvrigt oplyse om Office2000 (og de nævnte Proofing Tools
> kan køre på WindowsXP (har p.t. WindowsMe) ?

Ifølge de oplysninger jeg fik fra MS i Australien skal du have et ny
Proofing Tools
for Office XP det kostede mig iøvrigt A$170.00 og indeholder mere en 40
sprog men mener at kunne huske at det helt nøjagtigt er 56 incl. en del
Asiatiske. Kinesisk vil dog tage en bid af din hard disk på 256MB
MS Part # 053-00727

Cheers Finn