Er der een som gider ....
Fra : PL

Dato : 27-12-01 11:07

Hej NG

Er der en som kender www.borrisholt.com og som vil slå op på den for at se
om, den har ændret udseende.

Årsagen hertil er at siden har ændret udseende, således, den næsten er
ubrugelig.
Jeg har nemlig skrevet til Jens Borrisholt fået svaret: "hmmn... hvad ?".
Dette svar kan selvfølgelig skyldes, at han er i drillehumør.

Mvh
PL

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 27-12-01 11:50

Den ligner sig selv, set med IE.

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 27-12-01 16:11

OK, det er med IE 5.5, at den ligner sig selv.

Fra : Thomas Schulz

Dato : 27-12-01 12:35

> Årsagen hertil er at siden har ændret udseende, således, den næsten er
> ubrugelig.

det gælder også for mig + IE6_DK-Win2K_Pro_DK

Thomas

Fra : PL

Dato : 27-12-01 16:00

Tak for jeres svar

Jeg selv bruger IE6 og Win98.

Det er lang tid siden jeg har været 'ovre' på Borrisholt.com. Da jeg så så
at forsiden havde ændret karakter til det næsten ubrugelig, skrev jeg til
til Jens Borrisholt.
Han kunne ikke forstå, at det skulle være tilfældet.

Jeg kan da være glad for, at jeg kender siden og dermed alligevel kan bruge
den.

Mvh
PL

Fra : Calle

Dato : 27-12-01 15:57

Hej

Hos mig ser den også ubrugelig ud med IE6

Calle

Fra : Palle M. Pedersen

Dato : 27-12-01 18:09

Ser fin ud på Opera 6, ubrugelig på Explorer 6.0. Herligt!

Palle

Fra : Palle M. Pedersen

Dato : 27-12-01 18:12

For hurtig. Ikon-menu'en virker ikke.
Palle

Fra : Bjarke Freund-Hansen

Dato : 04-01-02 22:14

Gør de desværre ofte ikke, heller ikke www.gts.dk eller
www.theparty.dk.

Fra : Niels Aage Schmidt

Dato : 04-01-02 22:38

Hos mig virker de to nævnte fint under IE6
vh Niels aage

Fra : Rikke Bendlin

Dato : 27-12-01 19:55

Jeg synes også den ser meget underlig ud... bruger IE6

Fra : PL

Dato : 29-12-01 00:34

Hej NG

Det var dejligt, at der er andre end mig, som har problemer, jeg bruger
menlig også Explorer 6.0. Det er iøvrigt den eneste side, som ikke virker
med min nye Explorer 6.0.

PL

Fra : Niels Aage Schmidt

Dato : 29-12-01 08:43

Det ser ud som om siden ikke modificeres korrekt, hvis browseren er IE6, men
kun ved IE4.
To af de benyttede Scripts fungerer kun under version 5 og ældre versioner
af IE.

hilsen Niels Aage

Fra : PL

Dato : 29-12-01 12:43

Hej Niels Aage

Jeg tror det vil være en god idé, at du sendte dine informationer direkte
til Borrisholt. Jeg synes nemlig, det er synd, at vi næsten ikke kan bruge
siden mere.

Fra : Niels Aage Schmidt

Dato : 29-12-01 12:53

Er allerede gjort!!