Nyhedsgruppe om badminton?
Fra : Jørn Weirsøe

Dato : 27-12-01 10:14

Da, jeg er interesseret i badminton henvender jeg mig her. Jeg synes det er
mærkeligt at der ikke er en speciel nyhedsgruppe der kunne hedde
"dk.sport.badminton". Der er måske ikke en almen bred interesse for en sådan
nyhedsgruppe? Lad mig høre jeres kommentar.

Fra : Kim Lethan

Dato : 28-12-01 03:56

"Jørn Weirsøe" <joern.weirsoe@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
sådan
> nyhedsgruppe? Lad mig høre jeres kommentar.

Hvad med at få gang i badminton diskutionerne her før du forlager en gruppe
alene til badminton, man kunne jo meget nemt frygte at der ingen aktivitet
ville komme i den gruppe....

--
Kim Lethan

Fra : Per Samuelsen

Dato : 29-01-02 22:34

hejsa!
klart lad os få lavet en dk.sport.badminton med det samme!
Se evt. www.badmintonsiden.dk

Fra : Per Abrahamsen

Dato : 30-01-02 15:45

"Per Samuelsen" <samuelsen@eurosport.com> writes:

> klart lad os få lavet en dk.sport.badminton med det samme!

Hvis du har noget på hjerte med hensyn til badminton synes jeg du
skulle poste det her, og se om ikke andre blander sig.

Hvis du ikke har noget på hjerte kan det være ret ligemeget med en ny
gruppe.

Fra : Kirkegaard

Dato : 04-03-02 11:55

Jeg har selv haft den samme tanke, og jeg tror der er basis for en sådan.
Det gælder vel bare om at få den lavet, og så synliggøre den - så vidt
muligt..
Chr.