Julio Iglesias i langt fra LV ?
Fra : Dr. Ralph

Dato : 27-12-01 02:57

Sad i går og så "lang fra las vegas".
I en scene, hvor casper Christensen tror han er ved at score sin nabo
spilelr der er ganske kort øjeblik en vammel julio iglesias melodi.

Denne sang skal jeg bruge til en nytårsfest - til en gimmick.

Men da jeg ikke just er ekspert udi iglesias - så håber jeg nogle
herinde kan hjælpe mig - hvad hed den melodi der blev spillet i 2-3
sekunder, da hun står i døren ?

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

mail: dr.ralph@removesol.dk

Fra : Martin Koch Andersen

Dato : 27-12-01 14:30

> [...]
>
> Men da jeg ikke just er ekspert udi iglesias - så håber jeg nogle
> herinde kan hjælpe mig - hvad hed den melodi der blev spillet i 2-3

Jeg kan huske, at de ihvertfald brugte nummeret "Moonlight lady" et par
gange iløbet af den serie.

Fra : Dr. Ralph

Dato : 27-12-01 17:35

>Jeg kan huske, at de ihvertfald brugte nummeret "Moonlight lady" et par
>gange iløbet af den serie.

TAK - det var lige denne vamle og kvalmede sang, jeg skulle bruge.

Den skal bruges til en lille intim-danseleg nytårsaften.

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

mail: dr.ralph@removesol.dk

Fra : Martin Koch Andersen

Dato : 27-12-01 17:58

> TAK - det var lige denne vamle og kvalmede sang, jeg skulle bruge.
>
> Den skal bruges til en lille intim-danseleg nytårsaften.

Nu er der jo ingen grund til at være genert, fordi man godt kan lide Julio
:)

Selvtak.

Fra : Dr. Ralph

Dato : 27-12-01 19:56

>Nu er der jo ingen grund til at være genert, fordi man godt kan lide Julio

Hæ...hæ...hæ

Jeg har skam intet imod Julio....bare jeg ikke skal høre på det hver
dag, men til visse lejligheder er denne smørtenor "lige i øjet".

Det havde Casper Chrsitensen også indset, da han skulle optage den
scene i "lang fra LV" - den smørtenor går lige i mellemgulvet på alle
kvinder på den rigtige & forkerte side af de 30 :)

Se bare den succes, Casper han scorede med i serien ;)

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

mail: dr.ralph@removesol.dk