FTP serveren på OSX og Webmin
Fra : Jesper

Dato : 27-12-01 00:17

Der er en indbygget FTP server på OS X, jeg har installeret Webmin på min
Mac G4 med OS 10.1.2 Jeg har ledt højt og lavt efter Wuftps filer, er den
installeret per default Webmins stiger passer nemlig ikke.

WUFTPD /usr/sbin/in.ftpd
FTPACCESS FILE /etc/ftpaccess
FTPCONVERTIONS FILE /etc/ftpaccess
FTPGROUPS FILE /etc/ftpconversions
FTPHOSTS FILE /etc/ftphosts
FTPUSERS FILE /etc/ftpusers
FTP server PID file /var/run/ftpd.pid

Den eneste af de filer jeg kan finde er ftpusers.

Skal wuftp installers?

Jesper

Fra : Peter Kiil

Dato : 27-12-01 09:09

in article B8501909.6469%pinebox@myrealbox.com, Jesper at
pinebox@myrealbox.com wrote on 27/12/01 0:17:

> Skal wuftp installers?
>
> Jesper

Ja! Men prøv at kigge på ProFTPd i stedet.

--
/peter

Vikings? There ain't no vikings here. Just us honest farmers. The
town was burning, the villagers were dead. They didn't need those
sheep anyway. That's our story and we're sticking to it.

Fra : Jesper

Dato : 27-12-01 09:34

in article B85095B3.AF4A%spam@kiil.net, Peter Kiil at spam@kiil.net wrote on
27/12/01 9:09:

> in article B8501909.6469%pinebox@myrealbox.com, Jesper at

> Ja! Men prøv at kigge på ProFTPd i stedet.

Aha, hvor finder jeg denne ProFTPd ? Webmin siger at den ikke kan finde den
I mit system.

Jesper

Fra : N/A

Dato : 27-12-01 11:00

Fra : Peter Kiil

Dato : 27-12-01 11:00

in article B8509B73.647B%pinebox@myrealbox.com, Jesper at
pinebox@myrealbox.com wrote on 27/12/01 9:33:

> Aha, hvor finder jeg denne ProFTPd ? Webmin siger at den ikke kan finde den
> I mit system.

Den er ikke installeret. Men hent den her:

<www.proftpd.net>