WEBSPACE
Fra : crha

Dato : 27-12-01 00:16

Hej

Jeg har nu ledt i lang tid efter et sted at ligge sin hjemmeside ud.
Problemet er at der ikke er nogle steder hvor der understøttes det jeg
skal bruger.
Det jeg skal bruge er:
En server der har understøttelse af:
- ASP
- PHP
- Access databaser
- SMTP
og muligvis:
- POP3
- Perl og cgi

Siden må ikke indeholde reklamer og skal være nem og gå til (helst med
FTP upload)

Hilsen Casper

http://www.kandu.dk/

Fra : Marsellus Wallace

Dato : 02-01-02 04:33

Hvad med at hoste den på din egen computer ??
Så er det kun dig selv som sætter begrænsningerne...

Simpleserver fra www.analogx.com

http://www.analogx.com/contents/download/network/sswww.htm

MW