Rush Hour
Fra : psycrow

Dato : 26-12-01 23:01

Så lige subj. på DR1, og jeg må sige at jeg blev glædeligt overrasket (har
ikke set den før). Selvom der ikke var nok Jackie Chan-slåkampe, var det
absolut en sjov og underholdende oplevelse... og (eftermin mening) bedre end
2'eren. Chris Tucker er da for grineren! Meget sjovere end det fjols til
Martin Lawrence.

Fra : zcully

Dato : 27-12-01 12:07

Fuldstændig enig.