Pink Floyd på TvZulu
Fra : Kim Hermansen

Dato : 25-12-01 22:29

Hej.

Til dem som ikke har set det så kommer der for alle Pink Floyd
fans, et program om historien koncerten/pladen The Wall. Lørdag 29/12
http://zulu.dk/?bcast_id=62998

Og Mandag/Tir Nat 31/12 er der sku også Live koncerten Pulse fra London
1994.
http://zulu.dk/?bcast_id=63111

Længe leve Tv Zulu.

Med venlig hilsen.

Kim Hermansen

Fra : Gizmoduck

Dato : 27-12-01 01:30

>Og Mandag/Tir Nat 31/12 er der sku også Live koncerten Pulse fra London
>1994.
>http://zulu.dk/?bcast_id=63111

ja længe leve zulu...og forbandet at jeg ikke kan tage den kanal :(

er der nogen der ved om denne koncert kan købes på dvd? jeg har ikke
haft held til at finde den gennem dvdpriser.dk...

--

Gizmoduck

"I feel like I'm on pins and needles
How many bands can rip-off the Beatles?
And every day there is another
Band that gets big by playing a cover"

Suicidal Tendencies "Pop Songs"

Fra : Mads Breddam

Dato : 27-12-01 15:58

> er der nogen der ved om denne koncert kan købes på dvd? jeg har ikke
> haft held til at finde den gennem dvdpriser.dk...

Det er jeg ret sikker på, at den ikke kan.

Mads.... som godt kan tage Zulu.... og er enormt glad for det.

--
Mads Breddam
breddam@jyde.dk

"Smilet er den korteste distance mellem to mennesker". Victor Borge.

Fra : Gizmoduck

Dato : 27-12-01 16:16

On Thu, 27 Dec 2001 15:57:57 +0100, "Mads Breddam" <breddam@jyde.dk>
wrote:

>Det er jeg ret sikker på, at den ikke kan.
>
>Mads.... som godt kan tage Zulu.... og er enormt glad for det.

hm...er der nogen derude der har mulighed for at optage koncerten og
lægge den op i dk.binaer.film...siden den ikke kan fås andre
steder(tilsyneladende)

når den nu ikke findes på dvd, så kan jeg vel heller ikke satse på at
den er ude i en vhs udgave?

Fra : Elmer Music

Dato : 27-12-01 18:17

"Gizmoduck" <gizmoand@nospamworldonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> steder(tilsyneladende)
>
> når den nu ikke findes på dvd, så kan jeg vel heller ikke satse på at

Jeg har haft held med at prøve på at bestille den hjem fra USA... eller var
det england.... nå, den findes i hvertfald på VHS... det er jo lidt
skoddet....

Men hvis der var nogen der ville optage den, vil jeg meget gerne erhverve
mig en kopi... find på en pris...

-Elmer

Fra : Mads Breddam

Dato : 28-12-01 13:46

> når den nu ikke findes på dvd, så kan jeg vel heller ikke satse på at
> den er ude i en vhs udgave?

Jeg har set den på VHS i Stereo Studie.

På et eller andet tidspunkt må den s** da også udkomme på DVD? Jeg venter i
hvert fald....

Fra : Jacob

Dato : 27-12-01 20:58

On Thu, 27 Dec 2001 01:29:30 +0100, Gizmoduck
<gizmoand@nospamworldonline.dk> wrote:

>er der nogen der ved om denne koncert kan købes på dvd? jeg har ikke
>haft held til at finde den gennem dvdpriser.dk...

Den er udgivet på VCD. Kan købes her:
http://www.axelmusic.dk

Jacob
http://liverare.tripod.com/

Fra : Gizmoduck

Dato : 28-12-01 11:45

On Thu, 27 Dec 2001 20:58:03 +0100, Jacob <jjlarsen@fabel.dk> wrote:

>Den er udgivet på VCD. Kan købes her:
>http://www.axelmusic.dk
>
>Jacob
>http://liverare.tripod.com/

vcd....hvordan kan jeg forvente kvaliteten er hvis jeg køber noget i
det format? jeg har faktisk altid troet at det var bare var et format
filmpiraterne brugte?

Fra : Gizmoduck

Dato : 28-12-01 11:47

On Thu, 27 Dec 2001 20:58:03 +0100, Jacob <jjlarsen@fabel.dk> wrote:

>Den er udgivet på VCD. Kan købes her:
>http://www.axelmusic.dk
>
>Jacob
>http://liverare.tripod.com/

hmm opdagede lige...dette axel music sender ikke, og prisen villle
blive "lidt" for høj hvis jeg skulle til odense efter det...fra det
dunkle jylland

Fra : Martin Helbo

Dato : 28-12-01 01:28

> er der nogen der ved om denne koncert kan købes på dvd? jeg har ikke
> haft held til at finde den gennem dvdpriser.dk...

Koncerten kan fås på VHS.
Det eneste der er kommet på DVD med Pink Floyd er så vidt jeg ved The Wall
(filmen). Jeg lever stadig i håbet om at PULSE (eller en anden koncert)
kommer på DVD.

/Martin Helbo

Fra : Mads Breddam

Dato : 28-12-01 13:49

> Det eneste der er kommet på DVD med Pink Floyd er så vidt jeg ved The Wall
> (filmen). Jeg lever stadig i håbet om at PULSE (eller en anden koncert)
> kommer på DVD.

Roger Waters - In the Flesh er lige udkommet som kode 1. Så er det bare mit
uheld, at jeg kun kan køre kode 2.

...... men har så i stedet erhvervet mig en billet til Roger Waters - In The
Flesh i Forum næste år. Kun 570 kr,- det er som fundet for de penge. Og så
en tog billet Esbjerg/København oveni.

Fra : Gizmoduck

Dato : 28-12-01 14:49

On Fri, 28 Dec 2001 13:48:45 +0100, "Mads Breddam" <breddam@jyde.dk>
wrote:

>Roger Waters - In the Flesh er lige udkommet som kode 1. Så er det bare mit
>uheld, at jeg kun kan køre kode 2.

hm, kan den købes i danmark? prisen er sikkert skyhøj, men det går nok
:)

Fra : Mads Breddam

Dato : 28-12-01 19:08

> hm, kan den købes i danmark? prisen er sikkert skyhøj, men det går nok

Ja,... dvdoo.dk har den. Mener den koster 250,-

Mads's

Fra : Mads Breddam

Dato : 28-12-01 19:09

> hm, kan den købes i danmark? prisen er sikkert skyhøj, men det går nok

..... og lidt mere.

Du må lige kommer med en anmeldelse hvis du køber den. .

Fra : Gizmoduck

Dato : 29-12-01 16:40

On Fri, 28 Dec 2001 19:08:41 +0100, "Mads Breddam" <breddam@jyde.dk>
wrote:

>.... og lidt mere.
>
>Du må lige kommer med en anmeldelse hvis du køber den. .

skal jeg nok :)

men nu må vi lige se...det bliver nok ikke lige med det samme