Sang tekst !
Fra : Martin Koch Andersen

Dato : 26-12-01 19:39

Hej,

Nogle af jer der kan finde teksten til nummeret "Never realized" med "Color
Theory"?

Jeg har ledt og ledt og ledt ....

/ Martin

Fra : Peter G.

Dato : 26-12-01 21:55

In article <jKoW7.5274$Zm5.473276@news000.worldonline.dk>, Martin Koch
Andersen <function@worldonline.dk> wrote...
> Hej,
>
> Nogle af jer der kan finde teksten til nummeret "Never realized" med "Color
> Theory"?
>
> Jeg har ledt og ledt og ledt ....

Kunne ikke finde den, men har nu hørt den et par gange og mener at
teksten er således:

Before my world was big enough for two
You had my word but my heart was overdue
Never found what I had meant to find
Looked so hard but darling I was blind

All the places we (went?), all the money we spent
What we were looking for, seems like nothing at all
All the time on my mind just to leave you behind
What we were hoping for maybe nothing as

All of it can be deceiving
Fewer things are worth believing
Through it all I never realized
Exactly what I felt for you
Couldn't sympathize with another point of view

It was right before my eyes,
Love was there, but never realized

Well it seems that time is standing still
I picture you and your music fills my heart without a sound
And disappears when I turn around

All the places we (went?) all the money we spent
What we were looking for seems like nothing at all
All the time on my mind just to leave you behind
What we were hoping for maybe nothing as

All the dreams I've been concealing
Not to recognize this feeling

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Indfør Systembolaget og begræns privatbilismen.

Fra : Martin Koch Andersen

Dato : 26-12-01 22:25

> Kunne ikke finde den, men har nu hørt den et par gange og mener at
> teksten er således:

Rimeligt overbevisende må jeg sige :)

Mange tak for hjælpen.

Kender du iøvrigt noget til Color Theory (udover hvad man kan læse på
www.colortheory.com)?
Evt. andre numre du kan anbefale? Et tilfælde jeg faldt over det her nummer,
som da er meget behageligt.

/Martin

Fra : Peter G.

Dato : 26-12-01 22:48

In article <B9rW7.3846$aS.554466@news010.worldonline.dk>, Martin Koch
Andersen <function@worldonline.dk> wrote...

> Rimeligt overbevisende må jeg sige :)
>
> Mange tak for hjælpen.

Selv tak. Det var min fornøjelse.

> Kender du iøvrigt noget til Color Theory (udover hvad man kan læse på
> www.colortheory.com)?

Nej, ikke det mindste. Jeg var nysgerrig m.h.t. til teksten, fordi jeg
ikke kunne finde den på nettet, og satte mig så for at skrive den af
efter øret. Kald det dagens gode gerning.

> Evt. andre numre du kan anbefale? Et tilfælde jeg faldt over det her nummer,
> som da er meget behageligt.

Der kan jeg ikke hjælpe dig. Har kun hørt det ene nummer, som ikke sagde
mig noget. Indenfor synthpop er jeg mere til Depeche Mode :)

Fra : Martin Koch Andersen

Dato : 27-12-01 00:24

> Der kan jeg ikke hjælpe dig. Har kun hørt det ene nummer, som ikke sagde
> mig noget. Indenfor synthpop er jeg mere til Depeche Mode :)

Faktisk synes jeg dette nummer lugter lidt af Martin Gore.
Kommer til at tænke på hans Couterfeit EP.

Fra : Peter G.

Dato : 27-12-01 22:32

In article <5VsW7.3868$aS.565422@news010.worldonline.dk>, Martin Koch
Andersen <function@worldonline.dk> wrote...

> Faktisk synes jeg dette nummer lugter lidt af Martin Gore.
> Kommer til at tænke på hans Couterfeit EP.

Det skal jeg ikke kunne udtale mig om. Jeg har aldrig hørt den. Så meget
er jeg ikke "inde i" DM :)