Lysleder i badeværelse
Fra : Lars Knudsen

Dato : 26-12-01 19:30

Hejsa,

Så lige et indslag i dk.bolig omkring ovenstående, monteret i forbindelse
med fliser (i fugerne) og loft. Er der nogen der har prøvet det - specielt
er jeg interesserede i billeder af hvordan det tager sig ud??

** Lars

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 26-12-01 21:51

"Lars Knudsen" <lkn@galileo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med fliser (i fugerne) og loft. Er der nogen der har prøvet det - specielt
> er jeg interesserede i billeder af hvordan det tager sig ud??

Hej Lars

Billeder finder du her www.lysleder.dk

Niels
malgré-tout burmeser
http://dk.photos.yahoo.com/niels_k_jacobsen

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 27-12-01 14:27

> [...]
> med fliser (i fugerne) og loft. Er der nogen der har prøvet det - specielt
> er jeg interesserede i billeder af hvordan det tager sig ud??

Arnold D, Tømmerhandel i Hobro har lavet en udstilling hvor det er i

Mvh Jesper