coca-cola igen?
Fra : LaPPe

Dato : 16-12-00 22:18

Jeg har lige fundet denne gruppe, og vil gerne lige

vide om nogen her ved, hvem der har lavet sangen

fra den nye coca-cola reklame?

Har hørt rygter om, at det er "Die Roten Hosen"...

Fra : Crazy Bunny

Dato : 17-12-00 03:28

Har hørt rygter om, at det er "Die Roten Hosen"...

Den minder godt nok om den, men det ER ikke den.... Der er også nogle der
siger at det kunne være Smash Mouth, men det er det vist heller ikke....

Jeg er MEGET desperat efter at vide hvem der har lavet den!! ...og jeg vil
gerne vide det inden jul *GG*

God Jul!

Fra : Rasmus Christiansen

Dato : 18-12-00 22:33

Altså du må ikke hænge mig op på det, da jeg ikke ser så meget fjernsyn, men
er det ikke E.T.A. ?
Jeg kan ikke huske singlens navn, men den ligger på deres album som næsten
lige er udkommet.
Det må være enten 'Massive Stoned' eller 'Ayia Napa'...

Med venlig hilsen
Rasmus Christiansen