Hvad synes i om denne kur ?
Fra : Søren Gørtz Olesen

Dato : 26-12-01 16:22

Hvad synes i om denne kur ?
Kender mange som siger den virker 100%
Jeg ved godt at det er smartere at ændre sin kost, og det har jeg også
gjodt.. dette er for at få lidt gang i at få kiloerne væk

Direkte afskrift :

Vil du slanke dig følg da denne kemiske diæt
Husk der er ikke noget andet der er tilladt at indtage oh der må heller
ikke erstattes med andet. Det eneste der må drikkes er kaffe, te uden sukker
og fløde, dansk vand og postevand er også tilladt.

1. dag
morgen

½ grapefrugt eller 1/4 l grapefrugtjuice
1 skive ristet brød
2 tsk. honning

frokost
120g tunfisk
1skive ristet brød

Middag

200 gram kød
1 kop grønne bønner
1 kop syltede rødbeder
1 lille æbler
1 kop vaniljeis

2. dag
morgen

1 kogt æg
1 skive ristet brød
1 banan

frokost
1 kop hytteost
5 salt crackers (tuc)

Middag

2 stk. pølser (ingen brød)
1 kop broccoli (frisk)
½ kop gulerødder
1 banan
½ kop Vaniljeis

3. dag
morgen
5 sal crackers
1 skive cheddar ost
1 æble

Frokost
1 kogt æg
1 skive ristet brød

Middag

1 kop tunfisk
1 kop Rødbeder
1 kop blomkål (frisk)
½ melon
½ kop Vaniljeis

og de sidste 4 dage må man spise hvad man vil dog med omtanke !

Fra : Webwoman

Dato : 26-12-01 19:17

"Søren Gørtz Olesen" <mail@sark.dk> skrev i en meddelelse

> Kender mange som siger den virker 100%

Selvfølgelig virker den.... hvis virkningen måles på et vægttab uden skelen
til, om det er fedt eller væske der ryger af. Uden skelen til, om den er
sund eller ej. Og uden skelen til, om vægttabet holder eller ej.

Følgende virker også:

Groft brød eller havregryn/grød om morgenen
Råkost med grovbolle og magert kød (fisk, kylling, kalkun) til frokost
Masser af grønsager med magert kød til aftensmad
To sunde mellemmåltider i form af eksempelvis frugt.

Masser af vand

Motion (uanset hvad!)

Spar på de tomme kulhydrater (sukker)
Spar på fedtet, især det usunde.

Så nemt er det. Ingen hurlumhej.

Mvh. Lisbeth

Fra : Søren Gørtz Olesen

Dato : 26-12-01 21:27

Hvad mener du med skelen...
?

Og som jeg skriver ønsker jeg lidt gang i vægt tabet

Fra : Webwoman

Dato : 27-12-01 01:00

> Hvad mener du med skelen...
> ?

Uden skelen til kan oversættes til: uden at kigge på *S*

Mvh Lisbeth

Fra : Kasper Finn Johansso~

Dato : 28-12-01 10:27

der er INGEN kur der virker på lang sigt....

det eneste der virke rpå langsigt er:
spis sundere - mere. og let morion ...............

Kasper...

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 26-12-01 22:52

> Hvad synes i om denne kur ?
> Kender mange som siger den virker 100%
> Jeg ved godt at det er smartere at ændre sin kost, og det har jeg også
> gjodt.. dette er for at få lidt gang i at få kiloerne væk

Du vil højst sandsynligt tabe 2-3 kg - men det er desværre bare dine
kulhydratdepoter, der bliver tømt. De fyldes igen så snart du spiser
normalt. Lad være med at tage kuren mere end en uge, der er jo ingen grund
til at blive hundesyg.

Mvh Maria