FORMMAIL (udbyder) ?
Fra : HALLUM

Dato : 26-12-01 15:11

Jeg mangler en nem, gratis og pålidelig FORMMAIL
(udbyder) - Subnet har jeg prøvet, men de er vist nede...

Er der nogle der kan anbefale noget - gerne dansk ?

Hurtig respons modtages med kyshånd - det ville være
lækkert at hvis jeg kunne få lavet min "programmering"
idag - inden "ferien" slutter..

På forhånd tusind tak for hjælpen

mvh.
Hallum

Fra : Thomas Damgaard

Dato : 26-12-01 17:25

STOP MED AT CROSS POSTE!

Fra : HALLUM

Dato : 26-12-01 17:52

"Thomas Damgaard" <foo@fjerritslev-gym.dk> skrev i en meddelelse
> STOP MED AT CROSS POSTE!

Man har vel lov til at spørge i flere nyhedsgrupper ?

Eller kan du ikke lige indsnæver til hvilken gruppe spørgsmålet helt
præcist høre hjemme min ven .... ? ? ?

Du lader jo til at have tjek på nyhedsgrupperne - en slags super user ?

mvh.
Hallum

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-12-01 19:21

Wed, 26 Dec 2001 17:24:55 +0100, skrev "Thomas Damgaard"
<foo@fjerritslev-gym.dk>:

>STOP MED AT CROSS POSTE!

Stop med at råbe, der er iøvrigt ikke X-postet, men postet i
flere grupper, hvilket normalt er unødvendigt.

<http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html>

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
En lille julehilsen (kan kun ses i IE):

Fra : HALLUM

Dato : 26-12-01 19:32

> Stop med at råbe, der er iøvrigt ikke X-postet, men postet i
> flere grupper, hvilket normalt er unødvendigt.

Ja - jeg undre mig også over han råber - lidt dobbelt når man
går så meget op i netiketten..... ikk ?

> <http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html>
> med venlig hilsen
> Knud

Knud - istedet for at skrive et link til netiketten kunne du så ikke lige
istedet fortælle mig i hvilken nyhedsgruppe mit spørgsmål hører til ?

Hvis du egentydigt kan udpege en gruppe - så er det da for "dårligt"
(og helt uden for netiketten) at jeg har skrevet til flere grupper !
- men når du nu finder ud af at der er flere grupper spørgsmålet
(måske) hører hjemme i - så er det vel iorden at spørge i flere grupper ?
- Eller skal vi alle være proffesionelle, uden fejl og perfekte her i
nyhedsgrupperne ?

mvh.
HALLUM

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-12-01 19:41

Wed, 26 Dec 2001 19:32:29 +0100, skrev "HALLUM" <ph@hallums.dk>:

>Knud - istedet for at skrive et link til netiketten kunne du så ikke lige
>istedet fortælle mig i hvilken nyhedsgruppe mit spørgsmål hører til ?

Jeg ville mene, at den korrekte ville være

X-post kan være relevant, men at X-poste mellem
news:dk.edb.internet.webdesign og
news:dk.edb.internet.webdesign.html anser jeg for overflødigt, da
de fleste, som følger webdesigngrupperne, formentlig følger med i
begge grupper.

med venlig hilsen
Knud

Fra : HALLUM

Dato : 26-12-01 19:49

> Jeg ville mene, at den korrekte ville være

Ok

> [...]
> news:dk.edb.internet.webdesign.html anser jeg for overflødigt, da
> de fleste, som følger webdesigngrupperne, formentlig følger med i

Ja - det har du vel egentlig ret i.

Lækkert med et konstruktivt og positivt indlæg
.... de fleste "skælder" jo bare ud, som de ikke har andet at lave.....

mvh.
Hallum

Fra : Nick Christensen

Dato : 27-12-01 18:29

> Lækkert med et konstruktivt og positivt indlæg
> ... de fleste "skælder" jo bare ud, som de ikke har andet at lave.....

Kan kun give dig ret. Fandt du forresten nogensiden en ordentligt formmail,
så vil jeg gerne høre om det nemlig. Søger selv en.