North Yorkshire?
Fra : Zirkeline

Dato : 26-12-01 14:50

Jeg prøver igen - for det kan ikke være rigtigt...
- at der ikke findes én omkring de 30, som har lyst til at rejse med
mig til North Yorkshire i uge 24 2002?

Formålet er byerne og området for ITV serien 'Heartbeat' som har kørt
på TV2 eftermiddage og på Svensk TV4.

Jeg er selv F - 29 (gift og mor - so no wories, hvis nogle tror jeg
vil noget andet), som tager afsted med fly fra København mod
Manchester lørdag den 8. juni og hjem igen lørdag den 15. juni.

Jeg er p.t. ved at finde overnatningsmuligheder, og det virker som om
der findes et forholdsvist billigt hotel i selveste Goathland
(Aidensfield), som er byen for TV-serien.

Jeg vil helst rejse med en anden kvinde omkring samme alder som jeg.
Så er der i hvert fald ingen misforståelser, og det er nemmere med
hotel etc. Du skal helst dele samme interesse for 'Heartbeat' som jeg
selv.

Interesseret i at høre mere, er du velkommen til at skrive til mig:
admin@zirkeline.dk

Håber at høre fra dig og helst hurtigst muligt, da jeg booker min
billet i januar.

Mange hilsner
Zirkeline :)