Ismaskine
Fra : Asger Svane

Dato : 26-12-01 13:40

Hej.
Jeg ønsker mig en ismaskine til at lave sorbet, is m.m. Det eneste model jeg
har kunnet finde på nettet koster 4.600 kr. Der må findes en billigere
model?
mvh,
Asger Svane

Fra : John Post

Dato : 28-12-01 00:04

Hej Asger

Der findes mange modeller. hvoraf de billigste er med "håndsving", men de
skulle fungere fint.
De små fuldautomatiske (ca 1,5 l) koster vel fra 3000,00 og op.
Stor hjælp at hente hos www.condi.dk men ring til dem og spørg. Nogæe gamge
har de også brugte på lager.

Når du har bjerget en maskine, har jeg en del opskrifter på lidt "anerledes
ting", hvis du er interresseret.

--
Go´Jagt JP
www.dragorbadehotel.dk

Fra : Ida Nielsen

Dato : 28-12-01 09:16

Jamen jeg har en lille en og kunne godt bruge nogle af dine ideer

Hilsen
Ida

Fra : Karina Lund Andersen

Dato : 05-01-02 12:29

Jeg ønsker mig en ismaskine til at lave sorbet, is m.m. Det eneste model jeg
har kunnet finde på nettet koster 4.600 kr. Der må findes en billigere
model?

Hej Asger.

Jeg har en der vist nok kan rumme en liter. Jeg kan ikke lige huske mærket
eller se det nogen steder, men de kan købes i Imerco, Inspiration, Magasin
osv. og koster ca 500 kr.

M.v.h Karina.