Band-in-a-box
Fra : Finn Byrgesen

Dato : 14-12-00 17:17

Den nye version 10 af Band-in-a-box ser ud til at være meget for
guitarister. Har tidligere versioner også været forbeholdt sprecielle
instrumenter.

Iøvrigt kan man på nedenstående net deltage i konkurrencen om Band-in-a-box.

--

www.underholdningsnettet.dk - i denne uge: Omtale af demo med VoicePrism og
konkurrence om Band-in-a-box

Fra : N/A

Dato : 15-12-00 10:37

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 15-12-00 10:37

"Adam Sjøgren" <asjo@koldfront.dk> wrote in message

> Gider du ikke undlade sådanne slet skjulte reklamer for dit eget
> website i fremtiden?

Hvori ligger det skjulte? Jeg synes da ikke reklamen er særligt skjult. Ikke
at jeg bryder mig om det af den grund

/Nikolaj

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 16-12-00 16:42

On Fri, 15 Dec 2000 10:36:55 +0100, Nikolaj Borg wrote:

> Hvori ligger det skjulte?

"slet skjulte" = "dårligt skjulte" ~ "overhovedet ikke skjulte".

Mvh.

--
"Philosophy - is talk on a cereal box" Adam Sjøgren
asjo@koldfront.dk

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 16-12-00 17:09

> "slet skjulte" = "dårligt skjulte" ~ "overhovedet ikke skjulte".

Aarrrh, jeg mener altså der er en ret væsentlig grænse mellem slet skjult og
overhovedet ikke skult. Hvis der f.eks. havde stået noget i retning af: "Kom
ind på underholdningsnettet. Vi har ikke nok besøgende, så vi er nødt til at
reklamere her" ville det slet ikke være skjult, men Finn "nøjes" jo med at
henvise til sin signatur, hvor det jo sådan set er helt fint at have sådan
noget stående.

...... men jeg havde nu stadig helst været foruden hans posts

/Nikolaj

Fra : N/A

Dato : 16-12-00 23:22

Fra : N/A

Dato : 16-12-00 23:22

Fra : "

Dato : 16-12-00 23:22

"Adam Sjøgren" <asjo@koldfront.dk> wrote in message news:87itokxqeg.fsf@virgil.koldfront.dk...

> Naturligvis. Men når spørgsmålet ikke er et reelt spørgsmål, men
> derimod reklame for hans eget projekt/website, så er det misbrug af
> usenet.

Kan I ikke diskutere Usenet etiketten et andet sted?

Vh.
Benjamin Bach

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 16-12-00 23:31

"<tagman>" <tagman@mobilixnet.dk> wrote in message
> "Adam Sjøgren" <asjo@koldfront.dk> wrote in message

> Kan I ikke diskutere Usenet etiketten et andet sted?

For lige at bliev hængende i netiketten ville den korrekte bemærkning have
været noget i stil med:

Kan I ikke diskutere Usenet etiketten et andet sted? FUT:dk.admin.netikette

FUT:dk.admin.netikette

/Nikolaj