Tastaturgenvej i IE5
Fra : Klaus Lauritsen

Dato : 26-12-01 12:18

Jeg mangler tastaturgenvejen til at skifte mellem IE´s åbne vinduer. I
IE5.1US er det æble-"tilde", som man jo ikke har direkte på et DK-tastatur.
Hvad skal anvendes i stedet?

--
Klaus L.
Remove NIXTHIS to reply

Fra : (Lars Kristian S

Dato : 26-12-01 14:46

Klaus Lauritsen <klauslauritsenNIXTHIS@hotmail.com> wrote:

> Jeg mangler tastaturgenvejen til at skifte mellem IE´s åbne vinduer. I
> IE5.1US er det æble-"tilde", som man jo ikke har direkte på et DK-tastatur.
> Hvad skal anvendes i stedet?

Shift + æble + ^

--
Venlig hilsen
Lars Kristian Sørensen

Fra : (Lars Kristian S

Dato : 26-12-01 15:27

Lars Kristian Sørensen <lars.kr.sorensen@mail1.stofanet.dk> wrote:

> Shift + æble + ^

Hov, jeg husker vist ad lort... Den rigtige genvej er:

alt + æble + ^

--
Venlig hilsen
Lars Kristian Sørensen

Fra : Klaus Lauritsen

Dato : 26-12-01 16:18

Takker! (altså ¨-tegnet ved siden af "å" med shift-"hat").

Bonusrunden: Samme tastaturgenvej skulle virke i Ootlook Express 5
(Æble+tilde), men alt + æble + ¨ virker ikke i OE.. Jeg har prøvet med 117
variationer. Nogle der kan den rigtige dér?

--
Klaus L.
Remove NIXTHIS to reply

Fra : (Lars Kristian S

Dato : 26-12-01 22:35

Klaus Lauritsen <klauslauritsen@hotmail.com> wrote:

> alt + æble + ¨ virker ikke i OE..

Nå? Den virker da i Entourage, både til 9 og X... Jeg har ikke Outlook,
så jeg kan desværre ikke teste det dér.

--
Venlig hilsen
Lars Kristian Sørensen