Marilyn Mansons kranie
Fra : Gergen

Dato : 12-12-00 19:24

Hej!

Er der nogen der har set den video på www.g.dk hvor Marilyn Manson får
fjernet sit kranie?

Hver gang jeg prøver at åbne filen går mit Explorer i kage, så er der en der
kender et andet sted man kan se/hente den, eller er der evt. en der vil
lægge den i dk.binaer?

--
Christian
-----

Fra : N/A

Dato : 13-12-00 11:23

Fra : Robert Eriksen

Dato : 13-12-00 11:23

Keld Petersen wrote:

> Har du ikke et mere specifikt link?

http://www.g.dk/artikler/marilyn_manson.htm
Den kommer fint nok frem hos mig.

Helt præcist er filmen her: media.g.dk/g/manson/autopsyisdn.wmv men jeg magter
åbenbart ikke at downloade den.
Hvis nogen kan må de da gerne smide den i dk.binaer

Fra : Gergen

Dato : 13-12-00 18:08

Robert Eriksen <roe@adr.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3A374DF9.1D7CD608@adr.dk...

> [...]
magter
> åbenbart ikke at downloade den.
> Hvis nogen kan må de da gerne smide den i dk.binaer

Jeg fandt ud af, at hvis man putter "Holy Wood"-cd'en i cd-rommen, kan man
gå ind i en menu, hvor der er et billede af nogle pistoler. Trykker man på
dem, kommer man til siden http://www.interscope.com/marilynmanson/ hvor
videoen også ligger. Der kunne jeg godt se den fra, da den derfra opdaterede
min realplayer, som åbenbart skulle opdateres alligevel

--
Christian
-----

Fra : N/A

Dato : 13-12-00 17:48

Fra : Gergen

Dato : 13-12-00 17:48

Robert Eriksen <roe@adr.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3A374E22.37C02557@adr.dk...

> Har forsøgt at downloade den men det kan jeg vist ikke helt finde ud af.
> Men har du MediaPlayer 7 installeret?

Nej, det er version 6 et eller andet, men når jeg vil opdatere den over
nettet siger den, at der ikke findes nyere versioner

--
Christian
-----