Skærme
Fijala 3554
Sony MultiScan CPD-E400P
Fra : Lai Yin Cheng

Dato : 25-12-01 21:30

Min skærm er brændt af (en 2½ år gammel Targa 19"), så jeg er på udkig efter
en ny skærm, og har subj. i tankerne. Er det den bedste 19" til pengene
(omkring kr. 4.000) Jeg har altid været begejstret for Sony, så jeg kan
sikkert ikke kigge ordentligt på de andre alligevel, men råd og vejledning
ville være dejligt. Også hvis der var en der kunne fortælle mig hvad tingene
på edbpriser betyder, når man går ind på de forskellige skærme, så kan man
jp se masse om Hz osv.

Fra : Sven Ronnow

Dato : 26-12-01 17:04

Selv for 2½ år siden var der 3 års garanti på de fleste skærme - og jeg er
sikker på, at der var på Targa.
Så prøv lige først at undersøge garantien evt. hos importøren.
Sven

Fra : Lai Yin Cheng

Dato : 26-12-01 17:24

"Sven Ronnow" <ronnow@adslhome.dk> wrote in message
> Selv for 2½ år siden var der 3 års garanti på de fleste skærme - og jeg er
> sikker på, at der var på Targa.
> Så prøv lige først at undersøge garantien evt. hos importøren.
> Sven
Jeg kan ikke finde kvitteringen. Vi er flyttet siden da

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 27-12-01 16:57

Lai Yin Cheng wrote:

> [...]
> på edbpriser betyder, når man går ind på de forskellige skærme, så kan man

Sony's E-model er altså lidt bob-bob, du bør istedet kigge på G-420. Den
er klasser bedre og ikke ret meget dyrer.

Mvh

Bruno

Fra : news.tele.dk

Dato : 27-12-01 18:59

Jeg har selv lige været ude at købe ny skærm - det blev en

Samsung 959NF med diamondtron billederør

- den står perfekt - har en Sony G400 stående ved siden af og der er ingen
forskel. Men Samsung'en koster kun 3799,- hvor Sony'en koster 5200,-. Jeg
kan varmt anbefale Samsungen..

/Daniel