Pulsure
Fra : Morten Ovi

Dato : 25-12-01 21:16

Jeg står og skal til at købe et pulsur. Har set på Polar M21/M22
(http://www.science-sportsware.dk/dansk/hrm/m21.htm), men har også
kigget på nogle fra Cardiosport.

Mit spørgsmål går på
1. Er senderne fra Cardiosport kodede, således at der ikke opstår
interferens mellem mit og andre pulsure, hvis jeg træner sammen med
andre?
2. Er der nogen her der har erfaringer med pulsure fra de to firmaer,
eller måske et tredje?

--
Morten Ovi
http://www.ovi.dk

Fra : Arne Drygaard

Dato : 25-12-01 22:58

"Morten Ovi" <spamtrap0000NOSPAM@ovi.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 1. Er senderne fra Cardiosport kodede, således at der ikke opstår
> interferens mellem mit og andre pulsure, hvis jeg træner sammen med

Nej de er ikke kodede. Der kan opstå inteferens også med gamle polar ure der
er ukodede

> 2. Er der nogen her der har erfaringer med pulsure fra de to firmaer,
> eller måske et tredje?

Jeg har haft 2 fra polar, og de er bare i orden

Arne

Fra : Lars

Dato : 26-12-01 12:57

Jeg vil sige 100% Polar;

Jeg har haft et enkelt Cardio, og ærlig talt - i mine øjne er det et plastic
ur; det kan være de er blevet bedre, men kvalitetsmæssigt er Polar helt
klart vinderen.

Jeg kunne aldrig finde på at købe et Cardio igen.

/Lars

Fra : Morten Ovi

Dato : 26-12-01 17:35

Lars wrote:

> Jeg har haft et enkelt Cardio, og ærlig talt - i mine øjne er det
> et plastic ur; det kan være de er blevet bedre, men
> kvalitetsmæssigt er Polar helt klart vinderen.
>
> Jeg kunne aldrig finde på at købe et Cardio igen.

Tak for jeres svar, Lars og Arne. Det bliver nok et Polar M21, så