Type 30 / 45
Fra : Frowner

Dato : 25-12-01 18:00

Hvordan ved man om den scooter man har er en 30 el. 45. Er det altid fast om
det er en 30 el. 45?

Fra : Rapper

Dato : 25-12-01 18:04

"Frowner" <elmefaard@hotmail.com> wrote in message
> Hvordan ved man om den scooter man har er en 30 el. 45. Er det altid fast
om
> det er en 30 el. 45?

Stelnummeret...

Fra : MaxiSmiley

Dato : 26-12-01 14:42

Nummer plade på 45´er
Ingen Nummer plade på 30´er

http://www.kandu.dk/

Fra : Frowner

Dato : 26-12-01 19:36

> Nummer plade på 45´er
> Ingen Nummer plade på 30´er

Det er fordi jeg vil købe en ny scooter, der siger de at den kan være begge
dele, hvis man bare skifter en del, der er da ingen nummer plade på når man
køber den, kan det passe?

Fra : RpR

Dato : 27-12-01 01:10

> [...]
begge
> dele, hvis man bare skifter en del, der er da ingen nummer plade på når

Nogle modeller, eksempelvis Yamaha Jog, Honda SFX og nogle andre jeg ikke
lige gider tænke på nu, findes som både 30km/t og 45km/t, og skulle være
nemme og billige at omregistrere fra den ene til den anden.

Man KAN godt få 45km/t omregistreret til 30km/t, men det er DYRT, og kan kun
betale sig hvis den knallert har enten religiøs eller personlig værdi og det
slet ikke kan komme på tale at den skal køres som 45km/t.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com