Hjælp mig please
Fra : Erling Jensen

Dato : 10-12-00 15:15

Hej

jeg har fået den tåbelige ide at jeg vil udødeliggøre mine LP og optage dem
på CD, men da det ikke har kunne undgås i tidensløb at der er kommet en del
ridser idem ville jeg gerne have et program der kan redigerer lidt i dem
en slags synthizer, eller hvad ved jeg) jeg har hørt at man kan finde sådan
et program på nettet, jeg har også prøvet men uden resultat. Kære
Gruppe!!!!!! hjælp mig....

Mange ærbødigste hilsner

Erling Jensen
ej@mail.dk

Fra : CybaMerc

Dato : 10-12-00 22:09

A long time ago in a galaxy far, far away....

http://www.syntrillium.com/cooledit/main.html

Fra : Erling Jensen

Dato : 12-12-00 20:21

Nå, så fjern er galaksen da heller ikke

men jeg mente nu share el. freeware.

MVH
Erling

Fra : CybaMerc

Dato : 12-12-00 21:14

Erling Jensen wrote:

>Nå, så fjern er galaksen da heller ikke
>
>men jeg mente nu share el. freeware.

Cool Edit 2000 er shareware.

Fra : Erling Jensen

Dato : 13-12-00 06:48

Jeg takker alle mange gange for de venlige svar og vil prøve cool edit 2000
hvis der er andre programmer i skulle komme i tanke om vil jeg også gerne
høre om de´m.

Fra : Brutalis

Dato : 13-12-00 07:47

Erling Jensen skrev i meddelelsen <9172ml$3j$1@news.inet.tele.dk>...
>Jeg takker alle mange gange for de venlige svar og vil prøve cool edit 2000
>hvis der er andre programmer i skulle komme i tanke om vil jeg også gerne
>høre om de´m.

Jeg vil mene at Cool Edit Pro er bedre end Cool Edit 2000

--
Brutalis
Da Slammerman

Fra : CybaMerc

Dato : 13-12-00 14:50

Brutalis wrote:

>Jeg vil mene at Cool Edit Pro er bedre end Cool Edit 2000

Det kommer da helt an på, hvad du mener med "bedre". Hvis du mener, at
det kan flere ting, så har du da ret i det; men nu var Erling jo bare
interesseret i at fjerne lidt vinylstøj. Og til det formål er Cool
Edit 2000 ganske udmærket.