musik på kædesav
Fra : NA

Dato : 10-12-00 00:27

jeg har længe ledt efter et stykke musik jeg har hørt
det bliver spillet på kædesav og jeg mener det hedder chainsaw boogie
det er ikke den med john & aage
har i nogen forslag?

ICQ# 8598837

Fra : AKV

Dato : 10-12-00 01:07

Du er havnet i den HELT forkerte nyhedsgruppe!

DET (!!!) er IKKE (!!!) musik! (!)

Mvh
Anders

--
- - -
NA <NA@NA.NA> skrev i en

Fra : N/A

Dato : 10-12-00 02:18

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 10-12-00 02:18

On Sun, 10 Dec 2000 01:11:12 GMT, Lars Rindsig wrote:

> Hvis jeg ikke tager meget fejl, er det et Jackyl-nummer, manden er
> ude efter (Lumberjack Blues, afair), hvor der er en
> motorsavs-solo. Chainsaw Boogie er titlen på en - i øvrigt udmærket
> - Sharing Patrol-plade.

Man kan finde referencer til begge to ved at søge på Chainsaw Boogie*
- og også til et nummer der hedder "Texas Chainsaw Boogie".

Mvh.

*) På <http://www.google.com/>, naturligvis.

--
"Don't think twice Adam Sjøgren
It's all right" asjo@koldfront.dk

Fra : Henrik Fuglesang

Dato : 10-12-00 17:21

Povl Erik Carstensen (Aage) har skrevet en del numre som er blevet brugt i
Deres Comedy-shows og som udkom på albummet "Danish Design"!

Numre som "Lyde", "Ska' det være dig og mig" og "Endnu en nat" er på
albummet, men Chainsaw Boogieudkom kun på en 7" single.

Se evt. dette link : http://home3.inet.tele.dk/lax/standup.html

Og vælg så "Biografi"!

ciao
--
Henrik Fuglesang - DK Svendborg

lax@mail.dk
"Adam Sjøgren" <asjo@koldfront.dk> skrev i en meddelelse

> Man kan finde referencer til begge to ved at søge på Chainsaw Boogie*
> - og også til et nummer der hedder "Texas Chainsaw Boogie".

> [...]
Sjøgren
asjo@koldfront.dk

Fra : Thomas H.

Dato : 10-12-00 23:10

> [...]
>
> Numre som "Lyde", "Ska' det være dig og mig" og "Endnu en nat" er på
> albummet, men Chainsaw Boogieudkom kun på en 7" single.

Hmm, den er da på min CD !!

Thomas H.

Fra : Henrik Fuglesang

Dato : 11-12-00 19:14

undskyld - skrev for hurtigt... Den er på albummet og udkom også på 72
single (det var hvad jeg mente)

Fra : N/A

Dato : 11-12-00 05:25

Fra : Jesper Petersen

Dato : 11-12-00 05:25

> Nej, overhovedet ikke, men jeg kan bare ikke forestille mig at en solo på
en
> motorsav kan lyde godt!

Så sq du altså alligevel ta' at høre Jackyl, hvis du da ellers kan li' lidt
frisk rock

Jesper