Thailand i sommer 2002
Fra : Onix

Dato : 25-12-01 12:08

Hej NG !

Hvem ved hvilke selskaber der arrangere charterrejser til Thailand i
sommerperioden juni, juli, august ? (de store har ikke i den periode) Hvad
er hit/skidt blandt selskaber der arrangerer rejser til Thailand.

oniz

Fra : Rune Sandbakken

Dato : 26-12-01 02:18

"Onix" <3kantsomr@ofir.dk> wrote in message news:<a09mm8$27eq$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
> sommerperioden juni, juli, august ? (de store har ikke i den periode) Hvad
> er hit/skidt blandt selskaber der arrangerer rejser til Thailand.

http://www.solfaktor.com/ skal du enkelt kunne finne svar på hvem
som har reiser hvor, sommeren 2002.

Jeg tror ikke man opplever den store forskjellen mellom selskapene.
Mulig Apollo har de beste langdistanse flyene nå? I Thailand har det
nok mest å bety hvilket sted du velger å bo, om det er f.eks. Bangkok,
Phuket eller Koh Samui.

MVH Rune Sandbakken
Solfaktor.com
Gran Canaria

Fra : fido

Dato : 26-12-01 18:52

vi var dernede sidste år i august, vi rejste med Gate 11. Det kan helt klart
anbefales, vi havde en ritig god tur - rejste med singapore airlines, boede
i phuket 14 dage - vi havde også en guide, gode tur arr. Og det var
billigere end de "sædvanlige" alletiders/spies osv.. ,. Det kan anbefales
skriv igen i gruppen hvis du vil have flere detaljer

Fra : Steen Johansen

Dato : 27-12-01 21:59

> [...]
> sommerperioden juni, juli, august ? (de store har ikke i den periode) Hvad
> er hit/skidt blandt selskaber der arrangerer rejser til Thailand.

Hvis man rejser til Thailand køber man kun flybilet
der kommer 10000000 turister hvert år, så de er klar til at modtage dig
du skal blot finde ud af hvad du vil og resten klarer de
og du sparer et par tusinde+
MvH Steen
12 gange i Thai-----------