Hjemmeside
Fra : Jan Bang Madsen

Dato : 25-12-01 10:44

Hej og glædelig jul

Jeg her helt nybegynder i CSS så derfor er helt banale spørgmål jeg har.

Jeg har en hjemmeside hvor jeg har noget bagrundgrafik. Men jeg har også
nogle billeder og streger der skal lige i forgrunden på hver side. Kan jeg
også ligge det ind i CSS

Med venlig hilsen

Jan Bang Madsen
www.jbmsoft.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-12-01 13:39

Tue, 25 Dec 2001 10:44:00 +0100, skrev "Jan Bang Madsen"
<access@edb.dk>:

>Jeg har en hjemmeside hvor jeg har noget bagrundgrafik. Men jeg har også
>nogle billeder og streger der skal lige i forgrunden på hver side. Kan jeg
>også ligge det ind i CSS

Nej, dem må du indsætte på normal vis, men hvis du vil have
grafik placeret over hinanden kan du bruge z-index til det som på
<http://home13.inet.tele.dk/smedpark/test/zindex.htm> og
ligeledes bestemme placeringen af billederne med position, som
også er vist på denne side.

med venlig hilsen
Knud
--