Andet multimedie
bentjuul 3670
Hjælp til Adobe Premiere 6.0
Fra : sss

Dato : 25-12-01 02:06

Hej!

Jeg vil gerne igang med Adobe Premiere 6.0.
Er der nogen der kender nogle sider med tutorials eller ligende...??

Venlige julehilsner,

Søren.

Fra : Madsen

Dato : 25-12-01 02:20

"sss" <willu@mailme.dk> skrev:

> Jeg vil gerne igang med Adobe Premiere 6.0.
> Er der nogen der kender nogle sider med tutorials eller ligende...??

Adobe har ofte nogle ret fine turtorials/tips på deres produkter.
Prøv f.eks.: <http://www.adobe.com/products/tips/premiere.html>

Madsen.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 25-12-01 10:36

> Jeg vil gerne igang med Adobe Premiere 6.0.
> Er der nogen der kender nogle sider med tutorials eller ligende...??
>

> Venlige julehilsner,
>
> Søren.

Der findes et hæfte til ca 75 kr, der dækker version 5.1, måske kan det
bruges.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Z

Dato : 26-12-01 01:17

Hej Søren

"Videoredigering - med Adobe Premiere 6" af Henrik Schurmann fra Forlaget
Globe koster 99,- og er rigtigt god.
Og så på dansk.....!

Hilsen
Michael