Gode rockbands??
Fra : Ukendt

Dato : 23-12-01 21:16

Hej!!

Kender I nogle gode rockbands?

Det var bare lige det.... På forhånd tak!!

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-12-01 16:10

<Burligum> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c273de0$0$200$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> Hej!!
>
> Kender I nogle gode rockbands?
>
> Det var bare lige det.... På forhånd tak!!
________

Ved ikke om du kan bruge de to populæreste danske rok`n`roll-bands.
Det er ikke sikkert, men i så fald: Prøv "The Aligators" eller "The
Tracktors". Det var bare lige fordiiiiiiii........... Så deeettttt. Det er i
hvert tilfælde hæsblæsende musik i et tempo, der kan hvirvle folk rundt i
stuen, så spænd sikkerhedsselen.

Glædelig julehilsen

Fra : Kristian V. Jensen

Dato : 24-12-01 17:13

Hejsa..

Tjek Saybia (danske) & selvfølgelig Kashmir (også danske)..
Tool, Staind, Creed ja jeg kunne blive ved med det har jeg ikke tid til for
jeg skal ned og spise jule mad lige straks...

SES

Fortsat god jul..

Bedste hilsner
Kristian V. Jensen
Vestergaardj@mail.tele.dk

Fra : rectum moses

Dato : 25-12-01 01:50

"Kristian V. Jensen" <vestergaardj@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
for
> jeg skal ned og spise jule mad lige straks...

Klokken 17:12? Indrøm det nu bare, din lille trendy prut... du kender ikke
til flere bands Og hvis dette var i ´94/'96, havde du garanteret nævnt
Nirvana, Green Day, Metallica og the Offspring.

Ej, det er bare en "pwaktikal joges".

God jul.

Fra : Gizmoduck

Dato : 24-12-01 17:14

On Sun, 23 Dec 2001 21:16:17 +0100, <Burligum> wrote:

>Hej!!
>
>Kender I nogle gode rockbands?
>
>Det var bare lige det.... På forhånd tak!!

jeg kunne nævne mange JEG synes er gode...men prøv evt. at gå ind på
mp3.com og kig dig lidt omkring, der ligger meget rigtigt rock musik,
lovligt at downloade...og så er det nemt :)

--

Gizmoduck

Merry Christmas, and a happy new year :)

Fra : Invader Zim

Dato : 24-12-01 17:30

<Burligum> wrote in message
> Hej!!
>
> Kender I nogle gode rockbands?
>
> Det var bare lige det.... På forhånd tak!!

Alle bands jeg nogensinde har forslået man tager en lytter til, har haft et
eller andet at gøre med rock, hehe.

-Invader Zim

np: Stop staring at me.

Fra : Peter Kaas

Dato : 24-12-01 18:11

> Kender I nogle gode rockbands?

Yeps, men det er jo et ret upræcist spørgsmål... go' rock, så skal man sgu
tilbage til 60'erne og 70'erne:

The Who, Led Zeppelin, Cream, Procul Harum, Pink Floyd, Deep Purple.

Mvh
Peter

Fra : Peter Kaas

Dato : 25-12-01 15:35

> The Who, Led Zeppelin, Cream, Procul Harum, Pink Floyd, Deep Purple.

Crap! Jeg glemte jo det uforlignelige Jethro Tull!

Mvh
Peter

Fra : Chop

Dato : 24-12-01 23:26

hvis det skal være nyt rock så:
Tool,Dredg,Deftones,System of a down,Incubus,Nickelback,Pudle of mud,Black
Sabbath,A Perfect Circle...
mvh
//chop

Fra : Uffe Christensen

Dato : 26-12-01 00:31

"Chop" <thaknot@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> hvis det skal være nyt rock så:
> Tool,Dredg,Deftones,System of a down,Incubus,Nickelback,Pudle of mud,Black
> Sabbath,A Perfect Circle...

Nyt rock? Og så Black Sabbath... Her er vist en smutter...

Godt nytår til alle

UffeC

Fra : Jonas Due Vesterhede~

Dato : 25-12-01 00:41

In article <3c273de0$0$200$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>, <Burligum> wrote:
> Hej!!
>
> Kender I nogle gode rockbands?
The Jimi Hendrix Experience, Pink Floyd, Led Zeppelin, Queen, Metallica,
Nirvana, Kashmir, Dizzy Mizz Lizzy, Inside the Whale, Green Day, KoRn,
Soundgarden, Deftones, Weezer, K's Choice, Silverchair, Smashing Pumpkins,
Psyched Up Janis, Skunk Anansie, Guano Apes, og jeg kunne blive ved til år
2002... :)

Nogle bestemte ønsker (grunge, heavy, punk, whatever)?

Glædelig jul fra Jonas

--
"A conservative is a man who is too cowardly to fight and too fat to run."
-- Elbert Hubbard

Registered Linux user #198786 (http://counter.li.org)

Fra : Martin Krat

Dato : 25-12-01 17:30

Red Hot Chili Peppers

Fra : Sune Vuorela

Dato : 25-12-01 00:55

"Burligum" <Burligum> wrote in message

> Hej!!
>
> Kender I nogle gode rockbands?

Zwan! www.zwan.com - eller en fanside: www.zwanphoria.org

De har ikke udgivet cd'er endnu - men de tillader publikumskoncerter
- og der er mange i cirkulation af deres 8 første koncerter.
Det er koncerterne optaget med en Schoepsmikrofon der er de bedste
lydkvalitetsmæssigt. De er optaget af Jason Roth.

Hvis der er stemning for det - så kan det være at jeg deler kopier ud
efter nytåret. Følg med her! Læs evt. www.spfc.org/tradingfaq.txt

--
Sune

--
Posted from pc107111.stofanet.dk [212.10.39.111]

Fra : Kristian V. Jensen

Dato : 25-12-01 11:14

I glemte Pearl jam.. (tjek det game stuff fra dem ud først)

Bedste hilsner
Kristian V. Jensen
Vestergaardj@mail.tele.dk

Fra : Anders Bro Bystrup

Dato : 25-12-01 12:37

<Burligum> wrote in message
> Hej!!
>
> Kender I nogle gode rockbands?

The Rolling Stones - prøv at lytte en gang til "Rocks Off" fra "Exile on
Main Street" eller "Sway" og "Bitch" fra "Sticky Fingers" - og der er
flere kvalificerede numre fra disse og andre albums med rullestenene.
Er det ikke rock nok, så prøv MC5, der huserede omkring Detroit 1967-73
(og må jeg i denne forbindelse på det varmste anbefale et af
nordens/Europas/verdens fedeste rockbands, finske Flaming Sideburns, der
jævnligt gæster DK på vej sydover.

Mvh
Anders

Fra : Hanzen

Dato : 25-12-01 18:07

Anders Bro Bystrup <andersb@deletethis.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a09rbi$2d1$1@sunsite.dk...

> [...]
> flere kvalificerede numre fra disse og andre albums med rullestenene.
> Er det ikke rock nok, så prøv MC5, der huserede omkring Detroit 1967-73

MC5,hmmm..er det ikke lidt ala the Stooges?

Fra : Anders Bro Bystrup

Dato : 28-12-01 08:22

"Hanzen" <borger.louis@mail.tele.dk> wrote in message

> MC5,hmmm..er det ikke lidt ala the Stooges?

Jo, lidt - samme sted og omtrent samme tid (MC5 var om muligt lidt
tidligere ude). Der er klart mere Detroit i MC5 - Detroit som i soul -
mere rytmisk pågående, mere party-punk, mere guitarlir.

Mvh
Anders

Fra : Mads Breddam

Dato : 25-12-01 16:58

> Kender I nogle gode rockbands?

Betyder vel nærmest lidt det samme som: Kom jeg liste over gode rocknavne.

Okay:

AC/DC, Pink Floyd, Dire Straits, Dizzy Mizz Lizzy, Gasolin, Metallica, Allan
Olsen, Genesis.

Mere Blues: SRV, Johnny Madsen.

Kan ikke lige komme i tanke om mere.

--
Mads Breddam
breddam@jyde.dk

"Smilet er den korteste distance mellem to mennesker". Victor Borge.

Fra : Ukendt

Dato : 26-12-01 14:00

der findes sku' mange, men hvad for en type rock tænker du på?

Gameldaws rock ´n roll?
Røvballe rock? BFS m.m.
Alternaive rock? Sonic youth, Nirvana m.m.m.
Neo punk-rock? Green day m.m.
modern rock? Kashmir, Manic Street Preachers m.m.
70 rock?
80 puddel heavy-rock?
Hardcore mother-fucker punk?
Eller heavy?
+ de 10.000 andre stilarter

evt. nogle bands som spiller noget rock du kan lide..

Sig frem og jeg skal hjælpe... Hvis eller det er de stil arter jeg kan
lide...

Fra : Ghazal

Dato : 26-12-01 18:55

<Burligum> skrev i en meddelelse
> Kender I nogle gode rockbands?

Dream Theater! De er ifølge mit hoved det ultimative rockband ..og hvis vi
udvider rockbegrebet lidt, så er Emperor og Dillinger Escape Plan også
rim'lig ultimative :)

Fra : Kristian V. Jensen

Dato : 26-12-01 21:00

Tjek lige danske Saybia, kantaral og carpark north... !

Jeg tror alle tre bliver store... !

Bedste hilsner
Kristian V. Jensen
Vestergaardj@mail.tele.dk

Fra : Invader Zim

Dato : 26-12-01 21:52

"Ghazal" <nospam@get2net.dk> wrote in message

> [...]
vi
> udvider rockbegrebet lidt, så er Emperor og Dillinger Escape Plan også

endelig en anden der også kender Planen!
hehe, Dillinger Escape Plan har fået ny forsanger...
jeg glæder mig også til at høre deres EP hvor Mike Patton synger.

-Invader Zim

np: Tomahawk - God Hates A Coward

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-12-01 14:57

<Burligum> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c273de0$0$200$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> Hej!!
>
> Kender I nogle gode rockbands?
>
> Det var bare lige det.... På forhånd tak!!
__________

Så er der jo også lige Sweet og Mud, som er en slags heftige udgaver af en
slag rokke og rulle-grupper.
Men hvad med Alwin Stardust og Suzi Quatro.

Prøv at tjekke dem ud, som man vist siger nu til dags.

Det var så`n set også bare lige det - Selv tak - og godt nytår

Hilsen Rock og rul-experten

Fra : The-one

Dato : 27-12-01 20:39

Hej NG

Er du til Grunge eller noget i den stil så kan BUSH også anbefales. Prøv
også bandet LIVE, da det også efter min mening er værd at høre på, men husk
musiksmag er, og vil altid være forskellig fra person til person!!!
Er det alternativ rock du søger så prøv FASTBALL!! Håber du kan bruge disse
bands til noget fornuftigt!!!

MVH. The-one

Fra : Kasper Aae

Dato : 27-12-01 23:20

On Sun, 23 Dec 2001 21:16:17 +0100, <Burligum> wrote:

>Hej!!
>
>Kender I nogle gode rockbands?

Well, hvis du er til alternativ rock a'la Weezer, så prøv bandet "Nada
Surf". De har stadig ikke lavet et dårligt nummer, efter min mening.

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com