Ericsson Ringetoner
Fra : Beck

Dato : 24-12-01 13:39

Findes der ikke et program der kan sende subj. gennem et datakabel. Det er
da for besværlig at taste alle de tegn. Til min gamle Nokia 6250 fandtes der
et hav af programmer til alverdens sjove ting. Findes de også til min nye
T68´er.

Lars

Fra : Per Olsen

Dato : 24-12-01 14:49

Hej.

Jeg har et program liggende som jeg bruge til min A2618s, så det
virker vel også med din (bare det var min) telefon.
Programmet hedder EasyText.
Det kan bla. Tage melodierne fra en tekst-fil og sende til telefonen,
hente melodierne i telefonen, hente/sende phonebook(der er T68
nok for avanceret).
Hvis du ikke selv kan finde det på nettet, så kan jeg godt sende det
til dig.

PE® =SEN
-
Fjernelse af SIM-lås på Ericsson A2618s, A2628s, T28s (de eneste jeg har
prøvet)
Det skal kun koste dig forsendelsen.
-

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 25-12-01 18:26

On Mon, 24 Dec 2001 14:48:47 +0100, "Per Olsen"
<opustec2@post4.tele.dk> wrote:

> [...]
>nok for avanceret).
>Hvis du ikke selv kan finde det på nettet, så kan jeg godt sende det

øh - kunne du ikke komme til at sende det til mig også?
(eller evt. uploade det til news:dk.binaer )

--
/Jesper Rasmussen
OBS: Remove -NOWAY- before replying!

Fra : Per Olsen

Dato : 26-12-01 13:35

"Jesper Rasmussen" <jr-lbk@-NOWAY-mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
SNIP
> øh - kunne du ikke komme til at sende det til mig også?
> (eller evt. uploade det til news:dk.binaer )
>
> /Jesper Rasmussen
> OBS: Remove -NOWAY- before replying!

Programmet er lagt i: news:tele.internet.binaer da jeg ikke kan
finde news:dk.binaer hos TDC. Hvis der er nogle intresserede
der ikke har adgang, må de skrive tilbage.

PE® =SEN
-
Fjernelse af SIM-lås på Ericsson A2618s, A2628a og T28s.

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 26-12-01 13:59

On Wed, 26 Dec 2001 13:34:33 +0100, "Per Olsen"
<opustec2@post4.tele.dk> wrote:

>Programmet er lagt i: news:tele.internet.binaer da jeg ikke kan
>finde news:dk.binaer hos TDC. Hvis der er nogle intresserede
>der ikke har adgang, må de skrive tilbage.

Gider du maile programmet til mig da jeg ikke har mulighed for at se
news:tele.internet.binaer ?

- på forhånd tak!

Fra : Beck

Dato : 26-12-01 23:47

Jeg henter det med det samme. Tak.
Beck

Fra : Beck

Dato : 27-12-01 00:37

Beck <Lars.Beck@mail.tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c2a5245$0$46350$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Jeg henter det med det samme. Tak.
> Beck

Desværre.....det virker ikke med T68

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 27-12-01 13:04

On Thu, 27 Dec 2001 00:36:41 +0100, "Beck" <Lars.Beck@mail.tdcadsl.dk>
wrote:

>Desværre.....det virker ikke med T68

Ej heller med T65

Fra : alwresuihalert

Dato : 24-12-01 15:23

snip
> [...]
der
> et hav af programmer til alverdens sjove ting. Findes de også til min nye

Du kan også hente dem direkte via WAP. Bl.a. her:
esato.com

Hvis du ikke har indstillet din telefon til WAP og bruger TDC:
Send en SMS-besked med teksten: T-20 til nummer 20 10 70 70

Fra : Per Olsen

Dato : 26-12-01 13:26

"alwresuihalert" <lkjhlkjhliu@trdtdtrcv.com> skrev i en meddelelse
snip

> Du kan også hente dem direkte via WAP. Bl.a. her:
> esato.com
>
> Hvis du ikke har indstillet din telefon til WAP og bruger TDC:
> Send en SMS-besked med teksten: T-20 til nummer 20 10 70 70

Nu spurgte manden jo efter om der fandtes et program der kunne
gøre det via et datakabel.

PE® =SEN
-

Fra : Peter Rongsted

Dato : 27-12-01 13:32

> [...]

>et hav af programmer til alverdens sjove ting. Findes de også til min nye

Hvis du laver en tekst-fil med et indhold, som ser sådan ud:

BEGIN:EMELODY
VERSION:1.0
MELODY:+CpApFpFgapBp+Cp+DpBp+C+D+#D+D+CAgpgpa#AAgcpC
END:EMELODY

Navnet på filen er ligemeget bare typen er .emy fx sesame-street.emy.
Filen kan sendes med infrarød ved at højreklikke på filen og vælge send
til infrarød modtager. Hvis du ikke har infrarød kan du bruge programmet
SendFile fra www..christersson.org (se under software). Programmet
kræver at Ericsson Phone Monitor er installeret, men kan så sende
bagrundsbilleder, ringetoner, kontakter og aftaler via kabel, IR eller
Bluetooth.

Peter

Fra : Beck

Dato : 27-12-01 20:00

Det er da meget godt. Linket er bare dødt
Gider du prøve at tjekke om du har stavet det rigtigt.

Peter Rongsted <nulldev@rongsted.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c2b1266.108002324@news.inet.tele.dk...

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 27-12-01 20:17

On Thu, 27 Dec 2001 20:00:06 +0100, "Beck" <Lars.Beck@mail.tdcadsl.dk>
wrote:

>Det er da meget godt. Linket er bare dødt
>Gider du prøve at tjekke om du har stavet det rigtigt.

En søgning på SendFile med Google gav et direkte link til
software-siden:
<http://www.christersson.org/www/software.asp>

Fra : Beck

Dato : 27-12-01 20:33

OK linket var ikke dødt...der var bare 2* punktum. !. Det kikker man da ikke
efter vel.....

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 27-12-01 21:19

On Thu, 27 Dec 2001 20:33:13 +0100, "Beck" <Lars.Beck@mail.tdcadsl.dk>
wrote:

>OK linket var ikke dødt...der var bare 2* punktum. !. Det kikker man da ikke
>efter vel.....

Nææhh...det havde jeg heller ikke bemærket - havde endda forsøgt med
..se, .com osv. i stedet for .org.

Fra : Peter Rongsted

Dato : 28-12-01 00:39

"Beck" <Lars.Beck@mail.tdcadsl.dk> wrote:

>Det er da meget godt. Linket er bare dødt
>Gider du prøve at tjekke om du har stavet det rigtigt.

Beklager. Der skal kun være et punktum efter www. Jeg må stamme når jeg
taster.

Peter