Incasso firma søges
Fra : Thomas

Dato : 23-12-01 19:00

Er der nogen der kender til et effektivt incasse firma som arbejder efter
"no cure - no pay" metoden? Jeg ved godt, at det koster en pæn del af
tilgodehavenet, hvis de kræver pengene ind, men jeg vil ikke bruge penge på
en advokat, da beløbet ikke er stort nok. Derfor leder efter nogen, som vil
prøve at kræve pengene ind ( ca. 5k) og som ikke skal betales, såfremt de
ikke kan opkræve pengene.

På forhånd tak.

MVH

Thomas

Fra : Per H

Dato : 23-12-01 19:10

On Sun, 23 Dec 2001 19:00:11 +0100, "Thomas" <flash4@it.dk> wrote:

prøv onlineincasso. det er gratis.

det andet er vist ikke så pænt

> [...]
>prøve at kræve pengene ind ( ca. 5k) og som ikke skal betales, såfremt de

/ PH-BYG v/Per Hansen

icq 8212837

Fra : Thomas

Dato : 23-12-01 19:51

> prøv onlineincasso. det er gratis.

Har du en mere præcis URL? Onlineincasso.dk fortæller bare at domænet er
registreret.

> det andet er vist ikke så pænt

Det er heller ikke pænt at lade være med at betale sine regninger...

MVH

Thomas

Fra : Thomas

Dato : 23-12-01 20:04

> Har du en mere præcis URL? Onlineincasso.dk fortæller bare at domænet er
> registreret.

Fandt online.inkasso.dk

Fra : Per H

Dato : 23-12-01 20:52

On Sun, 23 Dec 2001 19:51:24 +0100, "Thomas" <flash4@it.dk> wrote:

>Det er heller ikke pænt at lade være med at betale sine regninger...

nej. jeg har selv brugt incasso online.
og det var også et lille beløb.

Husk hvis kunden har reageret på dine rykker (3 stk) kan online
incasso vist ikke hjælpe, men du skal til advokat.
sådan fårstår jeg deres betingelser.

/ PH-BYG v/Per Hansen

icq 8212837

Fra : pfa