Adria og fugt
Fra : Erik Pedersen

Dato : 23-12-01 17:25

Jeg ejer en Adria 502 LH årg 1998. Var til fugttest i 1999 indenfor
garantien. De fandt fugt i 3 hjørner og det blev lavet under garantien. Fik
den fugttestet i nov. 2001 og nu var det helt galt. Fugt ved
køleskabsventilation, ved toiletlåge og en gennemtæring af plade i forreste
venstre hjørne. Forhandler mener jeg selv skal kontakte importøren. Overfor
forhandleren, har importøren givet tilsagn om delvis dækning af arbejdsløn
og fuld dækning af materialer. Reperationen anslås til ca. 30.000.00 kr.
Hvordan er jeg stillet? Skal jeg selv betale for hvad jeg mener er en
fabriksfejl? Jeg tror at skaden har været tilstede hele tiden og først har
vist sig nu. Jeg er lydhør overfor alle gode forslag.
Erik

Fra : Peter G C

Dato : 27-12-01 10:13

"Erik Pedersen" <kire@post10.tele.dk> wrote in message
> Jeg ejer en Adria 502 LH årg 1998.

Hvad er det?

Har du fået garanti og i givet fald i hvor lang tid?

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : petersen_michael

Dato : 28-12-01 09:02

Peter G C skrev i meddelelsen ...

>Hvad er det?
>
>Har du fået garanti og i givet fald i hvor lang tid?

det er en campingsvogn
som jeg læser det har Erik i 1998 investeret i en sprit ny
campingsvogn, og inden for den et årige garanti fået vognen
fugttestet, hvorved der er observeret fejl, de er så blevet udbedret..
vognen bliver igen år 2001 testet, og man finder _nye_ fejl

som jeg læser det er der ikke længere problemer i de 3 hjørner
hvor fugten blev fundet i 1999 og udbedret på garentien..

at der siden i år 2001 ( vognen er nu 3 år og garantien udløbet )
findes nye fugtproblemer andre stæder i vognen, er beklageligt,
importøren tilbyder en kullance ( hvordan staves det ord ? )
erstatning med dækning af samtlige materialer, og delvis dækning
af værkstedstimer, meget bedre kan man vidst ikke få det ?

--
med venlig hilsen Michael, residerende i Nyborg
fjern dyret i min @dresse, ved privat post

Fra : Peter G C

Dato : 28-12-01 09:36

"petersen_michael" <petersen_michael@dengyldnemaage.mail.tele.dk> wrote in
message news:3c2c2714$0$5469$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

[klip]

> det er en campingsvogn

Ahh.

[klip]

> [...]
> erstatning med dækning af samtlige materialer, og delvis dækning
> af værkstedstimer, meget bedre kan man vidst ikke få det ?

Enig.

/Peter

--
http://www.grauslund.com/