Jeg er ny i gruppen
Fra : Hanne V.

Dato : 04-12-00 18:07

Hej!!!
Jeg har fulgt med her i gruppen et stykke tid men synes at det er på tide at
jeg giver mig til kende og være deltagende.
Jeg er 34 år og interesserer mig meget for musik. Så længe tilbage jeg kan
huske, har jeg lyttet til musik. Jeg har ikke været mere end 4-5 år gammel,
da mine brødre førte mig ind i en verden af rock og pop. At få lov til at
sidde på deres værelser og lytte, står for mig som noget af det fedeste fra
min barndom.
Musik er en uundværlig del af mit liv og har altid været det. Min samling af
LP´ere og CD´ere kan betegnes som min historie. Stort set hvert et stykke
musik, har sin helt egen historie, tid og stemning for mig. Men sådan er det
vel!!! Derfor spiller jeg også stadig mine LP´ere og kan også i ny og næ
finde på at købe en.

Westcoast musik har jeg en stor svaghed for!!! Typisk for genren er stærke
pop/rock melodier, vokale harmonier og fine instrumentale detaljer.
Men jeg hører absolut også andet!!! Mine sidste musik køb er: Sade, Jeff
Buckley (efter at jeg har læst nogle indlæg her på siden), Dobbie Brothers,
Paul Carrack, Fourplay, Mark Knopfler, Karizma, Toto, Van Morrison, Michael
McDonald, Sanne Salomonsen, Luis Miguel, og Don Henley. Som det nok ses er
jeg fortrinsvis til den bløde ende at scalaen.

Det var lidt om mig!!!!

Hanne

Fra : AKV

Dato : 04-12-00 18:45

Velkommen.
Jeg er heller ikke HELT integreret i gruppen endnu,
men det har jeg intentioner om at blive!

Med Venlig Hilsen

Anders

--
- - -
Hanne V. <diva1@ofir.dk> skrev i en

Fra : Tomas O.

Dato : 06-12-00 00:23

"Hanne V." <diva1@ofir.dk> skrev:

Hej Jeg er også ny i gruppen

Jeg er 41 år, vild med at danse vildt og helt skudt i latino musik, som
man kan danse til...

Ellers er min musiksmag nok meget bred for at sige det mildt, men The
Beatles har en speiel plads i mit hjerte.

Sang 'She loves you yeah yeah yeah..' når jeg kom hjem fra børnehaven og
min mor fattede ikke en pind for jeg sang falsk og kunne ikke korrekt
engelsk

Hilsen
Tomas O.

Fra : N/A

Dato : 06-12-00 18:53

Fra : Jacob

Dato : 06-12-00 18:53

> Hej alle!!!!
> Tusinde tak for den store imødekommenhed og varme velkomst jeg har fået
her
> i gruppen - det var alt for meget, really!!!
> Er der slet ingen som på nogen måde har den mindste kommentar til min
> musiksmag eller i det hele taget det jeg har skrevet??
> Hanne

Det er fedt at du er begyndt at lytte til Jeff Buckley. Jeg har været
hypnotiseret af hans musik i et par år efterhånden. Jeg lagde ud med Grace
og har for nylig købt Sketches..for my sweetheart the drunk.
Han er virkelig en kunstner der er fed at engagere sig i, og jeg synes det
er fedt at du gør det.
Jeg har ikke hørt så meget af resten af kunstnerne..jo Mark Knopfler ham
hører min far meget..cool guitarspil..men en lidt for belastende vokal i
længden efter min smag. Toto hørte min storebror engang, men ikke
mere...hmmm...det var vist min kommentar.

---Jacob---

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 06-12-00 18:51

> [...]
> Er der slet ingen som på nogen måde har den mindste kommentar til min
> musiksmag eller i det hele taget det jeg har skrevet??

Joh, men jeg sad og grundede over hvad westcoast omfatter.

Det er ikke lige en genre jeg er stødt på før.

Personligt ligger amerikansk rock mit hjerte nærmest fx i
form af John Mellencamp.

Mark

Fra : Hanne V.

Dato : 07-12-00 00:35

Mark Thomas Gazel <mark@gazel.dk> skrev i en

> Joh, men jeg sad og grundede over hvad westcoast omfatter.

Der findes vist heller ikke en klar definition på det!! Toto, Steely Dan,
Michael McDonald, Kenny Loggins, Crosby, Stills, Nash & Young, Robbie
Dupree, Bill Champlin, Boz Scaggs, Don Henley, Bill LaBounty, Gino Vannelli,
MrMister, Christopher Cross m.m. er navne i den klasse!!

> Det er ikke lige en genre jeg er stødt på før.

Tjek: www.bluedesert.dk her finder du en site som er lavet af nogle af de
mennesker som i Danmark ved mest om Westcoast!! Hardcore fans!! Og de ved
rigtig meget!!!

> Personligt ligger amerikansk rock mit hjerte nærmest fx i
> form af John Mellencamp.

Ja han er også fed!!!

Hanne

Fra : AKV

Dato : 07-12-00 19:05

Joh da, JEFF BUCKLEY, ham kan jeg tilslutte mig, også mange af de andre, men
lige præcis ham er jeg fuldstændig VILD med. Hans stemme er simpelthen
guddommelig!

Karizma har jeg hørt noget om. Deres guitarist Michael Landau skulle være
ekstrmet god, han har også spillet med så store navne som Joe Cocker,
Michael Bolton, George Michael, Savage Garden, osv osv!

MVH Anders

--
- - -
Hanne V. <diva1@ofir.dk> skrev i en

Fra : Hanne V.

Dato : 07-12-00 20:19

AKV <gylp@kvalme.dk> skrev i en news:90ojhm$16m8$1@news.cybercity.dk...
> Joh da, JEFF BUCKLEY, ham kan jeg tilslutte mig, også mange af de
andre, men
> lige præcis ham er jeg fuldstændig VILD med. Hans stemme er simpelthen
> guddommelig!

Som jeg har skrevet tidligere bliver det aldrig mit ynglingsmusik. Men
det bliver faktisk bedre og bedre jo mere jeg høre det. Og netop det
karakteriserer jo også kvalitetsmusik.

> [...]
> ekstrmet god, han har også spillet med så store navne som Joe Cocker,
> Michael Bolton, George Michael, Savage Garden, osv osv!

Ikke kun deres guitarist men også resten af bandet er musikere i
verdensklasse. David Garfield på keyboard, Neil Stubenhaus på bas og
Vinnie Colaiuta på trommer.

Hanne