Lejebolig igen.?
Fra : News

Dato : 23-12-01 15:48

Hej igen.!

Jeg har kigget lidtl lov om leje af almene boliger, samt min foreningens
regler.!! Jeg prøver at finde ud af om man må fortryde sin opsigelse.!!

Jeg ved god det lyder lidt sært, men i tilfælde af man fortryder den
opsigelse man nu har sendt udlejer har man så en slags fortrydelsesret.??

/Philip

Fra : alexbo

Dato : 23-12-01 17:01

"News" <philip@oncable.dk>

> Jeg ved god det lyder lidt sært, men i tilfælde af man fortryder den
> opsigelse man nu har sendt udlejer har man så en slags
fortrydelsesret.??

Næh, det lyder ikke sært, det er mere og mere almindeligt, at den
almindelige dansker mener der er en fortrydknap i livets tastatur.
Desværre tror jeg ikke du har ret til at fortryde en opsigelse, men
man kan da spørge udlejer, han skal alligevel leje ud igen.

mvh
Alex Christensen