JA OG AMEN
Fra : Ole Madsen

Dato : 23-12-01 15:15

Intet gives uden at det kommer fra Gud, et menneske kan slet ikke tage af
sig selv

Alle Guds løfter er Ja og AMEN i Kristus Jesus

--
Ole Madsen

ICQ 12969043

http://www.creationdays.dk - Creation Days - Masseh Beréshith
http://www.auningforjesus.dk - Auning for Jesus
http://www.spurgeon.dk - Charles Haddon Spurgeon
http://www.skabelsesberetningen.dk - Skabelsesberetningen - diskutionsboard

Fra : Peter B. Juul

Dato : 23-12-01 23:16

"Ole Madsen" <olem@post6.tele.dk> writes:

> Intet gives uden at det kommer fra Gud, et menneske kan slet ikke tage af
> sig selv
>
> Alle Guds løfter er Ja og AMEN i Kristus Jesus

Den lille spurv flyver fra træ til træ og tager den føde den kan
finde.

Alle spurve er lavet af papmache.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Har nogen lagt mærke til, hvordan de tre Back to the
The RockBear. ((^)) future-film hænger sammen? Det er helt vildt sejt, og

Fra : Andreas Falck

Dato : 23-12-01 23:18

"Peter B. Juul" <pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> Alle spurve er lavet af papmache.

Var der en særlig pointe med den kommentar?

Og iøvrigt en rigtig god jul.

Andreas Falck - ICQ 108 480 093
--
"Skabelse og Syndflod" - http://www.syndflod.dk
"Det evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk

Fra : Peter B. Juul

Dato : 24-12-01 01:15

"Andreas Falck" <webmaster@bibel-skole.dk> writes:

> Var der en særlig pointe med den kommentar?

Hvis nogen kommer med forslag til pointer til det indlæg, den var et
svar på, så gælder disse pointer også for mit.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Let's do the Time Plot, again..."
The RockBear. ((^)) - A comment on Star Trek in

Fra : Live4Him

Dato : 24-12-01 01:17

"Peter B. Juul" <pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote in message

> Den lille spurv flyver fra træ til træ og tager den føde den kan
> finde.
>
> Alle spurve er lavet af papmache.
Det er altid en fornøjelse at læse dine begavede kommentarer, Peter.

jørgen.