Skift af skjold
Fra : Henrik

Dato : 23-12-01 14:35

Hejsa.

Jeg skal have skiftet det skjold, som sidder "indvendig." Det er der hvor en
ben er. Det er det skjold, hvor man stikker nøglen i. Det er på en Stalker.

Mit spørgsmål er så, om man skal have tændingen og alt muligt lort af, for
at kunne skifte det skjold?

PÅ forhånd tak.

M.v.h

Henrik

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 23-12-01 20:58

"Henrik" <ask@me.net> skrev i en meddelelse
> [...]
Stalker.

> Mit spørgsmål er så, om man skal have tændingen og alt muligt lort af, for

Nope ! Af med skruerne i siderne og de to små der sidder ved den der til at
hænge poser på! Så kan du tage det af!

> PÅ forhånd tak.

Det var så lidt !

> M.v.h