Puch Maxi med start problemer
Fra : MaxiSmiley

Dato : 23-12-01 12:32

Jeg har renoveret min maxi fuldstændig..! Men da jeg var ude at køre
igår hoppede kæden af og siden har jeg ik kunne starte den! Det kan jeg
bare ik forstå for der er knist på tændrøret..! kan den det have noget
med kaburatoren af gøre?? Jeg har 45mm cyl. og low boy udstøding, 20 mm
kaburator (dyse #80) + studs!! For den for meget benz?? eller måske for
lidt??

Glædelig Jul og Godt Tub`år *<#

http://www.kandu.dk/

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 23-12-01 12:46

"MaxiSmiley" <MaxiSmiley.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med kaburatoren af gøre?? Jeg har 45mm cyl. og low boy udstøding, 20 mm
> kaburator (dyse #80) + studs!! For den for meget benz?? eller måske for

Ud med tændrøret og se om de er snasket helt til !

> Glædelig Jul og Godt Tub`år *<#

Lige over!

> http://www.kandu.dk/
/Thomas