Julehilsen fra Bornholm
Fra : Dorte R.M. Hansen

Dato : 23-12-01 09:52

Kære allesammen.

Her dagen før dagen vil jeg ønske jer en rigtig glædelig, rar og
hyggelig jul. Til Mads, hvis ellers du har anskaffet den mistelten, er
hermed et ægte ng-kys med læberødt - SMASK

Pas godt på jer selv og hinanden!

Julehjertelige
Dorte

Fra : Kurt Hansen

Dato : 23-12-01 10:17

On Sun, 23 Dec 2001 09:52:14 +0100, Dorte R.M. Hansen wrote:

>Kære allesammen.
>
>Her dagen før dagen vil jeg ønske jer en rigtig glædelig, rar og
>hyggelig jul. Til Mads, hvis ellers du har anskaffet den mistelten, er
>hermed et ægte ng-kys med læberødt - SMASK

WooOOoou, hva' mæ' at gi' en omgang?

Med julehilsner
Kurt Hansen

Fra : Dorte R.M. Hansen

Dato : 23-12-01 10:35

On Sun, 23 Dec 2001 10:17:01 +0100, Kurt Hansen <kurt@towle.dk> wrote:

>WooOOoou, hva' mæ' at gi' en omgang?

Jeg er i rigtig julehumør med sne udenfor bondehusvinduet m.m.. Så ok,
det er kun jul en gang om året...

SMASK til alle (når Mads har fået sit)
http://www.baglandet.dk/dk.lokalsamfund.bornholm/#Brugere kan man
finde mit milde åsyn, hvis der er behov for det. Men la' nu vær' mæ' å
savl ned i tastaturet

Julehjertelige
Dorte

Fra : Kurt Hansen

Dato : 23-12-01 11:50

On Sun, 23 Dec 2001 10:35:20 +0100, Dorte R.M. Hansen wrote:

> [...]
>http://www.baglandet.dk/dk.lokalsamfund.bornholm/#Brugere kan man
>finde mit milde åsyn, hvis der er behov for det. Men la' nu vær' mæ' å

Møff!!!! Min staveplade ligner en bradepande efter andestegning

Glædelig skråstreg
Kurt

Fra : R.N.

Dato : 24-12-01 00:20

"Kurt Hansen" skrev i en meddelelse
, Dorte R.M. Hansen wrote:

> WooOOoou, hva' mæ' at gi' en omgang?

Det er vist morsomt, det der foregår her.

Venlig hilsen elena@io.dk

Fra : Dorte R.M. Hansen

Dato : 24-12-01 09:21

On Mon, 24 Dec 2001 00:20:11 +0100, "R.N." <elena@io.dk> wrote:

>Det er vist morsomt, det der foregår her.

Det er såmænd ikke andet end lidt barnligt julesjov, hvor man får et
imaginært kys med læbegrødt af mig via ng'en, hvis man befinder sig
under en mistelten. Om det er morsomt, skal jeg ikke kunne sige. Det
må du jo selv afgøre.

Glædelig jul også til dig.

Dorte

Fra : Kurt Hansen

Dato : 24-12-01 10:28

On Mon, 24 Dec 2001 00:20:11 +0100, R.N. wrote:

>Det er vist morsomt, det der foregår her.

Uha, det var sandelig ikke meningen. Undskyld

En knaldhamrende skråstreg til Bornholm, Grønland, Færøerne og søens
folk og alle vore tapre soldater rundt om i verdens brændpunkter.

Kurt

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 23-12-01 10:41

<dot.ringholm@get2net.dk> wrote:

>Her dagen før dagen vil jeg ønske jer en rigtig glædelig, rar og
>hyggelig jul. Til Mads, hvis ellers du har anskaffet den mistelten, er
>hermed et ægte ng-kys med læberødt - SMASK

Rødme.... Tak
Også god jul til alle herfra.

>Pas godt på jer selv og hinanden!

Og det kan jeg kun tilslutte mig.

http://www.gartneriet.dk

Fra : R.N.

Dato : 24-12-01 00:25

"Mads Lie Jensen" skrev i en meddelelse
, Dorte R.M. Hansen wrote:

> Rødme.... Tak
> Også god jul til alle herfra.

Det siger vi sandelig TAK for.

Det skal vi skam nok - et godt råd her i den piskende snestorm.
for det er jo rigtigt julevejr.

> Og det kan jeg kun tilslutte mig.

Nu ønsker jeg også hele den hyggelige gruppe
Rigtig Glædelig Jul og alt muligt godt i det nye år.

Med venlig hilsen elena@io.dk