Andet multimedie
bentjuul 3670
Æsker
Fra : Helle

Dato : 23-12-01 02:15

Er der nogen, som kender link eller programmer, hvor man kan udprinte
skabeloner til hjemmelaveder æsker i karton.

Jeg vil blive glad, hvis nogen kan hjælpe.

Hilsen og glædelig jul fra : Helle.

Fra : P.C.

Dato : 23-12-01 12:50

Hi.
Det er nok en smule off-topic i forhold til det du leder efter, men der findes
nogle enkelte sites, hvor man kan få meget andet end en æske.
Faktisk kan man i karton og med et par små programmer, udfolde næsten
hvadsomhelst man har tegnet med computer , -------- både i lille skala og som
model, kig på et par af de ting, som du kunne skære i pap og samle til de
modeller du kan se ; der _er_ en box imellem, men den er nok lidt mere
avanceret, end en alm. æske ;))

http://w1.1396.telia.com/~u139600113/a

Have a nice day.

P.C.

Fra : P.C.

Dato : 23-12-01 12:57

Hi.
Undskyld jeg glemte at sætte en link til det der kommer nærmest en æske på den
site.
Men det gør jeg så nu ;
http://w1.1396.telia.com/~u139600113/:))/kassehus-3-3.gif
Hvis du kan se den "æske" , så læg mærke til, at den ikke er formet ved, at man
bare skærer siderne ud i pap, men på en helt anden måde, der så tilgengæld
former en lidt mere spændende æske, tilgengæld er den lidt sværere at både tegne
og skære ud og samle, men det er måske værd den extra ulejlighed ;))
P.C.

Fra : Thomas

Dato : 23-12-01 19:03

> Er der nogen, som kender link eller programmer, hvor man kan udprinte
> skabeloner til hjemmelaveder æsker i karton.

Mon ikke Publisher eller lign. kan sådan noget?

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial

Fra : P.C.

Dato : 23-12-01 19:14

Hi.

"Thomas" <flash4@it.dk> skrev i en meddelelse
> "Helle" <Helles@privat.dk> skrev i en meddelelse
>
> Mon ikke Publisher eller lign. kan sådan noget?

Problemet er nok mere at det der skal udprintes, skal være målfast, så det
idelle er et freeware CAD program som eks. IntelliCAD der kan downloades på;
http://www.cadopia.com/
Her kan man blot tegne i fuld størrelse og lade en tegneenhed være en mm. og så
kan man bruge Windows "copy" og IntelliCAD's "paste special" , ¨å kan man både
tegne æsken og printe grafik på.
Have a nice day.
P.C.
http://w1.1396.telia.com/~u139600113/a

Fra : Jannik Vibæk

Dato : 02-01-02 15:50

Quark har lavet et program der kan sådan noget, men på den anden side hvis det
er til hjemmebrug, kan det godt være at den lige er en kende for dyr.
Her er i hvert et link:

http://euro.quark.com/en/products/wrapture/demo.html

Mvh Jannik