ATi Radeon 8500
Fra : Tajen

Dato : 23-12-01 00:24

Kan ikk rigtig få den til at køre OpenGL i Counter-Strike... den laver en
overflow... nogen ved hbad det kan være.

Har oxo et problem med at hvis man kører over TV (S-Video) er det i
sort/hvid... er det bare mit TV eller noget

Fra : aGeS

Dato : 23-12-01 00:57

Vedr. OpenGL og CS, så er der kommet en patch der løser problemet

Fra : Tajen

Dato : 23-12-01 13:05

Har du et link eller er det bare noget du ved???

Fra : Henrik Nygaard

Dato : 23-12-01 16:28

On Sun, 23 Dec 2001 13:05:22 +0100, "Tajen" <tajen@genistreg.dk>
wrote:

>Har du et link eller er det bare noget du ved???

>en

Du kunne jo prøve på www.counter-strike.net - men er det for let?

Mvh. Henrik

Fra : Tajen

Dato : 24-12-01 01:09

Det endte med at jeg fandt dem et endnu lettere sted.... www.sierra.com

Fra : Wizeguy

Dato : 23-12-01 01:49

"Tajen" <tajen@genistreg.dk> wrote in message

> Har oxo et problem med at hvis man kører over TV (S-Video) er det i
> sort/hvid... er det bare mit TV eller noget

Dit TV kan sikkert ike modtage S-Video signal. Du skal derfor bruge
Composite kabel i stedet.

--
Best regards/venlig hilsen
Anders Albrechtsen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-12-01 10:22

"Wizeguy" <anders@herlevkollgiet.dk> skrev i en meddelelse

> Dit TV kan sikkert ike modtage S-Video signal. Du skal derfor bruge
> Composite kabel i stedet.

eller hvis han har sat til det til speciel s-video port i fjernsynet. Skal
man ofte ind og vælge, at det er S-video.