Skærm fordeler ???
Fra : Jens H. Nielsen

Dato : 23-12-01 00:07

Hej NG.

Jeg skal have en arbejdes PC, derhjemme. Så jeg tænkte om der findes en
skærm deler ( i mangle for et bedre ord ). Så jeg kan nøjes med min
Apple skærm. Hvis man kunne have begge computere kørerne på samme tid, også
kunne skifte mellem Mac og PC, mens de begge kører. Så ville det være super
!! Men findes en sådan ?

Mvh.
Jens

Fra : Peter Gersmann

Dato : 23-12-01 00:59

In article <B84AD08C.2157%Jens@oek.dk>, "Jens H. Nielsen" <Jens@oek.dk>
wrote:

> [...]
> også
> kunne skifte mellem Mac og PC, mens de begge kører. Så ville det være

Ja selvfølgelig - den lokale pc pusher har dem til 2-400 kr.

Vh.
Peter Gersmann

Fra : Jens H. Nielsen

Dato : 23-12-01 01:50

> Ja selvfølgelig - den lokale pc pusher har dem til 2-400 kr.
>
> Vh.
> Peter Gersmann

Jo. Dem kender jeg godt Men er det ikke noget med at Apple bruger et
speciel format ? Som ikke er 100 % PC kombatiplet ? Jeg har en 21" Apple
skærm.

Mvh.
Jens

Fra : Jens H. Nielsen

Dato : 23-12-01 02:06

in article moof-2DA541.00585723122001@news.get2net.dk, Peter Gersmann at
moof@mail.tele.dk wrote on 12/23/01 12:58 AM:

> Ja selvfølgelig - den lokale pc pusher har dem til 2-400 kr.
>
> Vh.
> Peter Gersmann

Hej Peter

Tak for hjælpen. Jeg har fundet lige det jeg ledte efter.

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1864577891

Glædelig Jul
Jens

Fra : thomas schreiber

Dato : 23-12-01 09:26

Du ska dog være opmærksom på at kvaliteten er MEGET svingende på
switchboxe - sikkert med prisen. Jeg ville gøre det samme som dig, men når
jeg har min skærm sat til switchboxen, får jeg nogle hæslige striber på
skærmen. Bare lige så du vidste det måske ikke virkede.

De gode switchboxe - dem bruger de bla. bruger på mit arbejde - hedder
Blackbox. De koster vist omkring 5000,- + moms, men de virker!

--

På forhånd tak
Thomas Schreiber

"Women! You can't live with them... the end!"
- Al Bundy