The Jackal
Fra : christian

Dato : 22-12-01 23:05

Theme songen som de spiller i starten af The Jackal ? - Hvad hedder denne
sang og hvor kan man evt. få den henne `?.

Fra : Rhythm

Dato : 23-12-01 03:21

"christian" <nuclear75@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Theme songen som de spiller i starten af The Jackal ? - Hvad hedder denne
> sang og hvor kan man evt. få den henne `?.

Hvis det er den med Bruce Willis som jakalen så ser soundtracket således ud
, jeg ved
dog ikke hvilken af dem som er titelmelodien:

1. Going Out of My Head- Fatboy Slim
2. Poison - Prodigy
3. Superpredators (Metal Postcard) - Massive Attack
4. Star - Primal Scream
5. Swallowed (Goldie/Toasted On Both Sides Mix) - Bush
6. Joyful Girl (Peace And Love Mix) - Ani Difranco
7. Shining - Moby
8. It's Over, It's Under - Dolls Head
9. Get Higher - Black Grape
10. Sunray 2 - Goldie And J. Majik
11. Shineaway - BT Featuring Richard Butler
12. Red Tape - Agent Provocateur
13. Toothache (Chemical Brothers Remix) - The Charlatans UK/Chemical
Brothers
14. Leave You Far Behind - Lunatic Calm
15. Raw Power - Apollo Four Forty
16. Demon's Theme - L.T.J. Bukem

Trackinfo fundet hos Amazon.com

Mvh
Rhythm

Fra : christian

Dato : 23-12-01 04:38

Okay - så køber jeg bare hele soundtracket.....Den må være derpå

Fra : Tenzel Kim

Dato : 28-12-01 12:01

christian wrote:

> Okay - så køber jeg bare hele soundtracket.....Den må være derpå

Så vidt jeg husker er den version der er på soundtracket elendig i
forhold til den version der er i starten af filmen.

Tenz.