engelske rollespils newsgroups?
Fra : Butch

Dato : 22-12-01 21:59

Hej Gruppe
Når nu denne gruppe er dø er der så ikke nogle engelsksprogede gruppe som er
værd at læse/skrive i?
Jeg er mest interesseret i DND 3rd edition.

/Thomas

Fra : christian

Dato : 22-12-01 22:05

Så prøv denne her - rec.gamers.frp.dnd

Den bedste af alle

Fra : Butch

Dato : 22-12-01 23:02

Hej
Den er ikke på Tiscali's newsserver. Og jeg kan ikke finde den på nogel
offentlige servere

/Thomas

Fra : Fly Christensen

Dato : 23-12-01 13:07

Butch wrote:

> Hej
> Den er ikke på Tiscali's newsserver. Og jeg kan ikke finde den på nogel
> offentlige servere
>
> /Thomas

news.cis.dfn.de har den. Du skal muligvis have password for at kunne
poste. Søg på google egfter serveren, så får du også udbyderen -
TU-Berlin tror jeg nok.

Fly

Fra : Wrathchild

Dato : 23-12-01 13:50

det skal være rec.games(ikke gamers).frp.dnd

Wrath